Krijg nieuwsbrief

Please enable the javascript to submit this form

 
 

Contacteer ons
(Open van 8:30 uur tot 17:00 uur)

Schrijf.be copy & content
Willem Geetsstraat 9, 2800 Mechelen
BE 0848.540.558 

+ 32 15 27 55 10 - info@Schrijf.be




Menu

White paper: uw winst

Een white paper verkoopt níét. En toch is het een snelweg naar trouwe klanten. Bovendien bewijst u zo uw expertise, lokt u prospects, en wint u tijd.

Stel: u wilt uw tuin aanleggen. U vindt een brochure vol meesterlijke tips van een tuinman. Handig! U gaat opgewekt zelf aan de slag. Tot u tijd tekortkomt, of merkt dat u het juiste gereedschap mist. Wie belt u dan? Die tuinman met de tips, natuurlijk!

Deel uw expertise en laat zo uw concurrenten achter u.

De truc van de white paper

Gebruik de truc van de tuinman en deel uw kennis in een white paper. Zo oogst u naamsbekendheid, klanten én tijd. Want u:

  • bewijst uw expertise
  • blijft top of mind bij uw prospects
  • hoeft niet alles altijd opnieuw uit te leggen

1. Met een white paper bewijst u uw expertise

Niemand kent uw sector zo goed als uzelf … en uw concurrenten. Deel die expertise en laat zo die concurrenten achter u. Want bij wie zou ú kopen? Een onbekende, of iemand van wie u weet dat het een expert is? White papers staan bekend als betrouwbare informatiebronnen. En dat straalt af op hun uitgever: u dus. Is een white paper niet gebruikelijk in uw sector? Reden te meer om het te doen!

2. Met een white paper blijft u top of mind

Met een sterke white paper is marketing een eitje. Want uw lezers zijn u dankbaar voor de informatie, worden nieuwsgierig naar meer én delen uw white paper met kennissen en familie. Zo raakt uw naam verspreid op een manier waarvan iedere ondernemer droomt: mond-tot-mondreclame.

Uw lezers zijn u dankbaar voor de informatie en delen uw white paper.

3. Met een white paper wint u tijd

Met uw white paper hebt u er een nieuw verkoopinstrument bij. Neem hem mee op klantenbezoek, steek hem als bijlage bij offertes, deel hem op uw website en social media. Zo wint u tijd, omdat u niet alles van het begin tot het einde hoeft uit te leggen: uw white paper spreekt voor zich. Een voorbeeld? Deze white paper over keywordonderzoek.

De kracht van de white paper

Een white paper is een krachtig document. Als ... hij goed ineen zit. Hebt u tonnen expertise, maar weet u niet hoe u dat op papier krijgt? Laat het dan aan ons over. Want schrijven is toevallig onze expertise!


Zet mij op weg naar trouwe klanten

Wat klanten zeggen

Bedankt voor de tekst. Toffe insteek, leest vlot en leuke call to action.

Svea

Tevreden partners

Hun teksten zijn bondig en fris van toon
Betrouwbaar, professioneel én creatief met taal
De journalisten happen toe!
Meteen op dezelfde golflengte
Dit tekstbureau is een echte verademing
Partner bij uitstek
Voorkeurspartner voor mij én voor mijn klanten
Mijn copywriter had meteen de Bonanza-vibe beet
Zij doen de goede dingen, en ze doen de dingen goed
Teksten met een twist
Luchtige webteksten met roestvrijstalen trefwoorden
Verkiezingswebsite doen opvallen? Schrijf.be bellen!
Boodschap gesnapt én goed verwoord
Hun mailing loste onze hoge verwachtingen in
We garanderen ook kwaliteit voor onze Vlaamse teksten
Gelezen en prachtig bevonden
Vertalen en herschrijven: dát zochten we
Onze baseline ligt lekker
Goed meegedacht, goed neergeschreven
Teksten die kleur geven aan onze visie