Ga naar de inhoud
Let op: Om het voor u gemakkelijk te maken, gebruikt deze website cookies. Akkoord Niet oké.
bedrijfsfilm

Uw klant koopt niets bij 'een bedrijf', wel bij mensen. De beste deals sluit u dus in een gesprek, maar dat is vaak een dure bedoening. Zijn voordelige tweelingbroer? De voice-over: spreek rechtstreeks tot uw prospects.

Voice-over: scoor met videomarketing

De beste manier om uw product of dienst aan de man te brengen?
Het verkoopgesprek, zonder twijfel. Maar dat is helaas ook de duurste.

De oplossing?
Een breed inzetbaar middel dat de verkoopdialoog nabootst.
Zoals videomarketing. Want u spreekt uw prospects écht aan.

Met de gecombineerde kracht van de voice-over (vertelstem) bij de beelden:

Zo pakt Schrijf.be het aan.

Bedrijfsfilm met voice-over: overal!

Nog een troef van videomarketing?
U verspreidt uw video met wervende voice-over gratis:

  • Zet hem op uw website.
  • Publiceer hem op YouTube en verwijs ernaar op sociale media.
  • Speel hem af in uw winkel, op beurzen en evenementen.

Voice-over voor bedrijfsfilm ... en veel meer

Overtuigd van de impact van videomarketing met een voice-over?
Dan past u de ‘tone of voice-over’ natuurlijk aan het type video aan:

  • bedrijfsfilm: toon uw bedrijf en laat uw medewerkers aan het woord.
  • productvideo: zet de troeven van uw product in de kijker.
  • evenementverslag: breng uw evenement bruisend in beeld.
  • videonieuwsbrief: bied uw nieuwsbrief aan als entertainment.
  • viral video: genereer publiciteit met een ludieke video die het internet verovert.

Voice-over: animatiefilm maakt abstract concreet

Verkoopt u een complexe dienst of een abstract product?
Kies dan voor een getekend filmpje. En ‘vertaal’ een ingewikkeld verhaal.

 

Volg 5 gouden voice-overtips