Ga naar de inhoud
Let op: Om het voor u gemakkelijk te maken, gebruikt deze website cookies. Akkoord Niet oké.
Schrijf.be

De essentie van uw bedrijf, in krachtige woorden, op één A4? Het kán. Geef ons uw ruwe (in)formatie, wij houwen er uw David van Michelangelo uit. 

Troevenblad: voordelen in porties

Dit zijn voorbeelden van troevenbladen, die gemaakt werden door Schrijf.be – zowel de inhoud als de lay-out.

Merkt u de overeenkomsten?

  • De vormgeving sluit nauw aan bij de bedrijfsidentiteit.
  • De indeling serveert beknopte informatie in afgelijnde porties, gekruid met krachtige titeltjes.
  • De inhoud focust op de voordelen voor de prospect.

Door de beperkte ruimte verplicht het troevenblad u om spijkers met koppen te slaan.

Uw troevenblad balt essentiële info

Uw troevenblad geeft het antwoord op de vragen van uw prospect:

  1. Is dit mijn aandacht waard?
    Richten de producten en diensten zich tot mij? B2b of b2c?

  2. Hoe word ik hier beter van?
    Waarom zou ik bij dit bedrijf kopen? Waarin verschilt het van alle andere (USP – 'unique selling proposition').
    Zijn er nog meer voordelen? Garanties?

  3. Zijn zij mijn vertrouwen waard?
    Wie zijn zij? Hoe gaan zij te werk? Hoeveel kost het?

  4. Waar kan ik hen bereiken?
    Contact- en bedrijfsgegevens.

Krachtige communicatie

Met uw eigen bedrijfs-A4 als handige pdf beschikt u over een krachtig promotiemiddel. Uw troevenblad als download op uw website, als bijlage bij mailings, offertes en persmappen, als 'achterblijvertje' na verkoopsgesprekken en presentaties.

Op één lijn

Het opstellen van een troevenblad heeft prettige neveneffecten:

  • Het concretiseert vage positioneringen en onduidelijk afgelijnde voordelen. Door de beperkte ruimte verplicht het u om spijkers met koppen te slaan.
  • Het brengt de betrokken medewerkers (bijv. verkoopsteam en marketing) op één lijn.
  • Het biedt interne medewerkers (bijv. boekhouding) houvast over de koers van de onderneming.
  • Het zet de toon voor nieuwe collega's.

Een troevenblad voor elk departement afzonderlijk? Prima idee! Dan is het voor alle collega's duidelijk wat dat departement voor hemzelf of voor het bedrijf betekent.

Uw troevenblad geeft het antwoord op de vragen van uw prospect.

Troevenblad: krachtig extern communiceren

Beschikt u over uw eigen troevenblad als handige pdf? Dan positioneert u uw diensten of producten helder:

  • als bijlage bij uw mailing, zodat die zelf beknopt blijft
  • als download op uw website
  • als link ernaartoe in al uw e-mails en e-nieuwsbrief
  • als bijlage bij al uw offertes
  • als bijlage bij persdossiers
  • als 'nablijvertje' van presentaties en verkoopgesprekken

Troevenblad: ook uw bedrijf past op een A4

Schakel Schrijf.be in voor uw eigen bedrijfs-A4!

 

Vraag nu uw offerte