Ga naar de inhoud
Let op: Om het voor u gemakkelijk te maken, gebruikt deze website cookies. Akkoord Niet oké.
Schrijf.be

Een goede factsheet schrijven, is voor niemand moeilijker ... dan voor uzelf. Want u staat te dichtbij. Huur een heldere copywriterkijk in: op een gezonde afstand van uw bedrijf en midden in het hoofd van uw koper.

Company fact sheet* in overdrive: uw troevenblad

Kent u de elevator speech? U krijgt in een lift 30 seconden de tijd om uw bedrijf voor te stellen aan een prospect. Om zijn interesse te wekken en een afspraak te versieren. Om te verkopen.

De elevator speech heeft nu een geschreven equivalent: het 'troevenblad' of 'fact sheet' van Schrijf.be. Eén A4 waarmee u de diensten of producten van uw bedrijf, departement of vereniging verkoopt. Zoals wij!

Een externe copywriter denkt niet zoals u. Wel zoals uw klant.

Troevenblad of fact sheet: geschreven verkoper

Een troevenblad is géén traditionele Company Fact Sheet.
Die beperkt zich tot de ... facts en richt zich tot investeerders.

Uw troevenblad of fact sheet geeft antwoord op die ene vraag die uw prospect zich stelt: "Welke diensten of producten hebt u waarvan ik beter word?"
Uw fact sheet is dan ook uw 'geschreven verkoper'.

Zelf aan de slag met uw fact sheet?

Kunt u zelf uw fact sheet maken?
Neen, omdat u uw bedrijf te goed kent. Zodat u over het hoofd van uw klant heen praat. In details verzandt. Of hamert op producteigenschappen en niet op klantvoordelen.

Kortom: u weet gewoon te veel!

Een externe copywriter denkt niet zoals u. Wel zoals uw klant.
Zo sluit uw boodschap perfect aan bij wat híj verwacht:
"Hoe word ik hier beter van?"

 

Schrijf.be beeldhouwt uw fact sheet

 

* Ja, 'factsheet' is de correcte schrijfwijze. Maar daarnaar zoekt maar zelden iemand via Google. Deze pagina is geoptimaliseerd voor ‘fact sheet’, omdat veel meer mensen daarnaar op zoek gaan.