Ga naar de inhoud
Let op: Om het voor u gemakkelijk te maken, gebruikt deze website cookies. Akkoord Niet oké.
trefwoordenonderzoek

Trefwoordenonderzoek maakt of kraakt uw Google-succes. Daarom bepalen de SEO-copywriters van Schrijf.be uw zoekwoorden met een stappenplan voor ‘keyword research’ dat zijn sporen verdiende.

Trefwoordenonderzoek

De achilleshiel van uw SEO-webtekst? Dat is uw trefwoordengroep. Want mikt u op een zwak zoekwoord? Dan lokt u géén bezoekers naar uw webpagina. Of de verkeerde. Vermijd dat rampscenario: met een doordacht trefwoordenonderzoek.

Stappenplan ‘Keyword research voor SEO’

Schrijf.be volgt zijn beproefde methode voor uw trefwoordenonderzoek. Die het trouwens deelt in zijn white paper ‘Keyword research voor SEO’ (pdf).
Eerst maakt u kennis met de drie pijlers van de ultieme trefwoordengroep. Dan ontdekt u tien manieren om zoekwoordideeën te verzamelen. De volgende stap? Uw trefwoorden vergelijken en knopen doorhakken.

White paper trefwoordenonderzoek

Zoekwoorden zijn dood, leve zoekwoorden!

Las u over ‘het einde van zoekwoorden’ voor SEO? Dat is meer mythe dan waarheid. Ja, Google gaat inderdaad slimmer om met synoniemen, afgeleiden en verwante begrippen. Maar gooit u daarom uw focus op ‘één trefwoordengroep per pagina’ uit het raam? Nee, u vult die aan met aandacht voor verwante termen. Dat doet een (goede!) copywriter trouwens spontaan voor de leesvriendelijkheid van uw tekst.

Snel en slim trefwoordenonderzoek

De SEO-copywriters van Schrijf.be voeren uw trefwoordenonderzoek uit. Handig, want zij hebben keyword research al een decennium in de vingers. Dat betekent: snelle analyses en onderbouwde keuzes. En een vliegende start van uw SEO-copywriting!

 

Vraag nú uw trefwoordenonderzoek aan