Ga naar de inhoud
Let op: Om het voor u gemakkelijk te maken, gebruikt deze website cookies. Akkoord Niet oké.
Nieuwsbrief schrijven

De relatie met uw nieuwsbrieflezer? Niet onderhoudsvriendelijk. U moet blijven tijd investeren en verrassend uit de hoek komen. De oplossing? Steel wat tijd van een copywriter, laat hem alle moeite doen, en oogst zelf alle lof.

Nieuwsbrieven schrijven: doe de toilettest

Zélf uw nieuwsbrieven schrijven? Alle bewondering voor uw creativiteit en werklust! Zolang uw enthousiasme maar niet in een van deze valkuilen sukkelt:

  1. U schrijft geen nieuwsbrieven, maar reclamefolders.
    Uw prospect wordt al bedolven onder reclame. Pak het daarom anders aan. En deel uw expertise, geef gouden raad of schets een herkenbare casestudy in úw nieuwsbrief.
  2. Uw nieuwsbrieven overschatten de voorkennis van uw lezers.
    Nieuwsbrieven vol technische details? Daaraan heeft uw lezer écht geen nood. Dus haalt u er ook geen wit voetje mee bij uw prospects – integendeel. Technische data horen maar op één plaats thuis: de spec sheet.
  3. Uw nieuwsbrief overleeft de toilettest niet.
    Pakt u uit met gortdroge nieuwsbrieven? Met een overvolle bladspiegel, zonder hapklare items of tekstkadertjes? Dan bent ú net zo saai als uw nieuwsbrief. Neem de proef op de som en doe de toilettest. Zou u uw nieuwsbrief als leesvoer naast een toilet leggen. Nee? Dan mist hij zijn doel: infotainment.

Zou u uw nieuwsbrief als leesvoer naast een toilet leggen?

Laat uw nieuwsbrieven vóór u werken, niet tegen u

Schrijft u uw eigen nieuwsbrieven? Dan gaat dat elke maand wat moeizamer. Uw inspiratie droogt op. Uw kostbare tijd smelt weg. En de respons daalt. Teleurstelling alom. Zeker als u weet dat uw prospects zich in uw nieuwsbrieven verslikken. En ú dat kwalijk nemen. Voorkom dat: Schrijf.be laat uw nieuwsbrieven voor u werken.

Warme prospects door het schrijven van warme nieuwsbrieven

Zorg ervoor dat uw nieuwsbrief meer opbrengt dan hij kost. Vertrouw op Schrijf.be: wij koppelen uw briefing en uw ideeën aan ons advies en schrijftalent. En schrijven nieuwsbrieven waarvan uw koude prospects warm worden. Zo warm dat ze oor hebben naar uw verkoopargumenten. Zoals bij deze voorbeelden van nieuwsbrieven.

 

Vraag nu uw offerte