Ga naar de inhoud
Let op: Om het voor u gemakkelijk te maken, gebruikt deze website cookies. Akkoord Niet oké.
Landingspagina e-mail

De beste manier om nieuwe klanten te lokken? Een verfrissende cocktail van landingspagina en e-mail. Schrijf.be raadt aan: een e-mail to tease, een landingspagina to please.

Landingspagina bij uw e-mail: een must

U investeert tijd en energie in een e-mail die uw lezer prikkelt en overtuigt. Die klikt enthousiast op de productlink in uw mail, en komt terecht op … uw homepagina. Het resultaat? U bent hem weer kwijt.

Want moet uw lezer speuren naar de informatie uit uw mail? Dan haakt hij af. En dus zet u de landingspagina bij de e-mail in als parachute: hij tilt de lezer geruisloos op, en laat hem zachtjes landen bij de juiste informatie.

Moet uw lezer speuren naar de informatie uit uw mail? Dan haakt hij af.

Een landingspagina die uw e-mail verzilvert

Uw teasende e-mailing heeft een doel. Hij verleidt uw lezer tot de aankoop van een nieuw product, nodigt hem uit voor een tintelend evenement of overtuigt hem om vaste klant te worden. De landingspage of lead capture page die erbij hoort, versterkt de inhoud van de mail … en voegt daar een knetterende call to action aan toe.

Een excellente landingspagina bij uw e-mail is dan ook goud waard:

  • U sluist prospects vlot door naar een bestelling.
  • U meet hoe vaak e-maillezers doorklikken. 
    En vergelijkt zo meerdere versies van dezelfde mail om te weten welke scoorde.

De landingspagina versterkt de inhoud van uw mail. En voegt er een call to action aan toe.

Landingspagina bij uw e-mail: Schrijf.be to the rescue!

Uitpakken met een wervende landingspagina bij uw e-mail? Vertrouw op een volleerde parachutist: Schrijf.be. Dat brengt uw lezer met een teasende e-mail naar ongekende hoogtes, dropt hem feilloos op de aangepaste actiepagina, en sluit af met een verleidelijke call to action.

 

Neem een hoge vlucht