Ga naar de inhoud
Let op: Om het voor u gemakkelijk te maken, gebruikt deze website cookies. Akkoord Niet oké.
AdWords copywriter

Een rake Google AdWords-advertentie bevat een trefwoord, een troef én een call to action. In amper 140 lettertekens. Toch speelt uw AdWords-copywriter dat voor u klaar.

AdWords-copywriter

Hebt u zelf de expertise in huis om uw AdWords-campagne op te zetten en te beheren? Of geeft u uw search engine advertising (SEA) in handen van een onlinemarketingbureau? Dat maakt uw AdWords-copywriter van Schrijf.be niets uit. Want hij werkt samen met de contactpersoon die ú opgeeft. En bekommert zich om zijn specialiteit: teksten die doen doen.

U krijgt amper 140 tekens voor uw trefwoord, USP én call to action.

Kies precisiewerk door een AdWords-copywriter

U krijgt amper 140 tekens voor uw boodschap:

  • Twee titels van elk 30 lettertekens

  • Een beschrijving van 80 lettertekens
     

Daarmee moet u het doen. Probeer het eens: prop uw trefwoord, uw USP én uw call to action in 140 tekens – zonder dat het gekunsteld overkomt.

Aartsmoeilijk, hé?! Vraag een vrijblijvende offerte voor uw advertentieteksten. Zo weet u meteen hoeveel uren u wint met een geslepen AdWords-copywriter.

Uw AdWords-copywriter werkt samen met de contactpersoon die ú opgeeft.

Uw SEA-copywriter schrijft óók uw landingspagina

Nog een troef van een SEA-copywriter? Zijn advertenties lokken meer respons uit. Waardoor de kwaliteitsscore van uw campagne stijgt. En uw Google-tarief … daalt!

Die Google-kwaliteitsscore hangt ook af van uw landingspagina. Komt uw trefwoord niet terug op die pagina? Dan wordt Google wantrouwig. Laat uw SEA-copywriter daarom ook de landingspagina van uw campagne optimaliseren.

 

Vertel ons uw campagnedoelstelling