Ga naar de inhoud
Let op: Om het voor u gemakkelijk te maken, gebruikt deze website cookies. Akkoord Niet oké.
Google AdWords copywriter

Adverteert u met Google AdWords? Dan is een ervaren copywriter zijn geld twee keer waard. Want uw doorklikratio’s stijgen én uw advertentietarieven dalen. Raar, maar waar!

Adverteren met Google AdWords

Wilt u meer Google-bezoekers naar uw website lokken? Dan raadt Schrijf.be u meestal zoekmachineoptimalisatie (SEO) aan. Want daarmee blijft u bovenaan in de zoekresultaten.

Toch is zoekmachineadverteren (SEA) met Google AdWords een rendabele aanvulling:

  • om meteen (nú) bovenaan te staan in de zoekresultaten
  • om een actie of productlancering te boosten
  • om te scoren op een trefwoord met veel concurrentie

Google AdWords: tekstschrijven voor gevorderden

De grootste uitdaging van een Google AdWords-campagne? De inhoud van uw tekstadvertenties. Want u krijgt maar 25 lettertekens voor een wervende titel. En 2 keer 35 tekens voor een overtuigende beschrijving. Om nog maar te zwijgen van de extra richtlijnen van Google.

Een nachtmerrie voor de enthousiaste ondernemer. Maar een natte droom voor de getrainde AdWords-schrijver.

Google AdWords beloont goede teksten 2 keer

Een uitgekiende advertentietekst in Google AdWords lokt meer prospects naar uw landingspagina. Met uw call to action al in het achterhoofd: inschrijven, bestellen of een offerte aanvragen.

En het wordt nóg mooier. Want hoe meer mensen op uw ad klikken, hoe hoger zijn kwaliteitsscore in Google AdWords. En hoe minder ú betaalt. Echt waar: Google geeft korting aan succesvolle advertenties. Want die helpen zijn klanten het best.

‘Overtuigende tekst’ staat dus gelijk aan ‘lagere factuur’. Geen betere reden om nu een Google-tekstexpert in te schakelen!

Google AdWords toont uw ROI

Google vertelt u de exacte return on investment (ROI) van uw Google AdWords-campagne – in real time.
En met die data verfijnt u snel uw advertenties. Tot ze hun investering twee keer waard zijn. Of tien keer! De droom van iedere marketeer, toch?

 

Haal álles uit uw AdWords-campagne