Ga naar de inhoud
Let op: Om het voor u gemakkelijk te maken, gebruikt deze website cookies. Akkoord Niet oké.
e-mailings schrijven

Welke detective leest u het liefst: een die het mysterie oplost in hoofdstuk 1, of een die u tot de laatste bladzijde naar het puntje van uw stoel trekt? Hou zo ook uw e-maillezers in spanning, tot ze doorklikken.

E-mailings die scoren

Overweegt u om een e-mailing te sturen? Dan hebt u twee mogelijkheden:

  1. U vertelt alles in uw e-mail en laat uw lezer bellen of terugmailen.
    Of, in het beste geval, doorklikken naar een bestelpagina op uw website.
  2. U vertelt haast niets in uw e-mail, zodat uw nieuwsgierige prospect wel moet doorklikken naar een landingspagina.

Schrijf.be zorgt ervoor dat uw lezers wel móéten doorklikken

E-mailings in twee stappen

Schrijf.be raadt resoluut de tweede keuze aan: teaser + landingspagina.
Waarom? Omdat de cijfers ons gelijk geven. E-mailmarketingstudies tonen keer op keer de kracht van deze combinatie aan ... als ze perfect wordt georkestreerd met:

  • een onderwerpregel die tot de verbeelding spreekt
  • een heldere tekst – kort genoeg, zodat hij in het leesvenster past
  • een onontkoombare call to action om door te klikken naar de landingspagina

Puntige e-mailings

Schrijf.be zorgt ervoor dat uw lezers wel móéten doorklikken om niet op hun honger te blijven zitten. Verleiden en schrijven: daar zijn we sterk in.

In lay-out zetten of uw mailing versturen? Dat doen we dan weer niet.
Maar hiervoor leiden we u graag naar specialisten op wie ook wij vertrouwen.

 

Vraag nu uw offerte