Ga naar de inhoud
Let op: Om het voor u gemakkelijk te maken, gebruikt deze website cookies. Akkoord Niet oké.
e-mailmarketing

E-mailmarketing is goedkoop en vlug. Maar ook vluchtig. Ja, zelfs gevaarlijk. Neem daarom een e-mailmarketingspecialist onder de arm.

E-mailmarketing: engel of duivel?

E-mailmarketing wordt verheerlijkt of verguisd:

  • verheerlijkt om de klantenloyaliteit te versterken met een e-nieuwsbrief
  • verguisd voor e-mailings naar onbekende prospects (spam)

E-mailmarketing is wonderlijk

Waarom zou u nog een papieren mailing versturen? Voor dezelfde prijs stuurt u tien keer zoveel e-mails op een precies tijdstip. En krijgt u haast meteen respons, die u bovendien haarfijn meet. Terwijl u toch mooi binnen de legale lijntjes kleurt.

E-mailmarketing is verraderlijk

Snel en goedkoop: net daarom zijn e-mailings zo verraderlijk. Want iedereen schrijft toch e-mails: wat kan daar dan zo moeilijk aan zijn? Antwoord: zowat alles.

Een e-mail die uw ontvanger irriteert, omdat hij te lang of te onduidelijk is, boort uw bedrijfsimago de grond in. Zo diep dat u nooit meer aan de oppervlakte verschijnt.

 

Vertrouw op een e-mailmarketingexpert