Ga naar de inhoud
Let op: Om het voor u gemakkelijk te maken, gebruikt deze website cookies. Akkoord Niet oké.
mailings schrijven

Nee: de papieren mailing is níét voorbijgestreefd. Ah, zo een van dertien in een dozijn? Die jagen wij ook door de snippermachine. Zaai uw ideeën bij een Schrijf.be-copywriter, laat hem snoeien, en oogst respondenten.

Mailings met respons

Akkoord, mailings (direct mails) zijn niet zaligmakend. Maar zeker niet waardeloos: postorderbedrijven verdienen er hun brood mee.

Hoe zij dat doen? Door mailings te schrijven volgens geijkte formules voor succes. Schrijf.be kent die én past ze consequent toe.

Besteed íéts meer aan de copywriting van uw mailings. En krijg meer respons.

Het rendement van standaard-mailings

Telt u even mee? Dit is het kostenplaatje
van een doorsnee-mailing:

  • concept: 10%
  • prepress: 20%
  • druk: 25%
  • verzending: 40%
  • copywriting: 5%

Het resultaat? Schitterend, als u het aantal respondenten telt.
Maar angstaanjagend als u de kosten per respondent berekent.

Dat kan anders!
Door íéts meer te besteden aan excellente copywriting van uw mailings.

 

Verhoog uw 'response rate'