Ga naar de inhoud
Let op: Om het voor u gemakkelijk te maken, gebruikt deze website cookies. Akkoord Niet oké.
Schrijf.be

U weet waarvoor uw bedrijf staat. Maar dat in één zin samenvatten? Pfoe. Beschrijf het daarom aan Schrijf.be in geuren en kleuren. Dan distilleren wij de essentie tot de Chanel N°5 onder de baselines: die van ú.

Baseline: in een notendop

De baseline (BE) of pay-off (NL) vergezelt uw logo.
Of is het laatste zinnetje van uw televisie- of radiospot.

Een baseline gaat jaren mee. Hij zorgt ervoor dat uw bedrijf of merk zich in het hoofd van uw doelgroep nestelt.

Uw bedrijf, USP en doelgroep in één spitse kernzin.

Baseline of slogan? Slogan!

Het verschil tussen een baseline en een slogan? Een slogan is de beste vriend van een nieuw product of een specifieke actie. En gaat dus enkel mee voor de duur van de campagne.

Denk maar aan de speelse slogans voor de deodorants van Old Spice:

Smell Like a Man, Man
The Man Your Man Could Smell Like 
Believe In Your Smell

Meer over slogans.

Baseline of slogan? Baseline!

Een baseline blijft aan uw bedrijf kleven, ook nadat uw reclamecampagne ervan loskwam. De baseline plakt dus aan uw logo. Voorbeelden van ijzersterke pay-offs:

  • Just do it (Nike)
  • Think Different (Apple)
  • Red Bull geeft je vleugels (… Red Bull)

Of proef het baseline-recept van Schrijf.be: Teksten die doen doen.

Een slogan gaat mee voor de duur van de campagne. Een baseline kleeft aan uw bedrijf.

Blijvende baseline

Een steengoede baseline staat als een rots. Hij wikkelt uw bedrijf, USP en doelgroep in één spitse kernzin. En blijft hangen bij uw klanten. Schrijf.be, teksten die doen doen.

Uw baseline

Haal de handen uit het haar: Schrijf.be vindt voor u de ideale baseline of pay-off.
Ontdaan van alle overbodige woorden en letters, volgens de regels van de kunst.

 

Vraag nu uw offerte