Ga naar de inhoud
Let op: Om het voor u gemakkelijk te maken, gebruikt deze website cookies. Akkoord Niet oké.
Bedrijfscommunicatie

Uw nummer 1-klanten? Uw werknemers. Gun hen dezelfde vipbehandeling als uw eindklanten door uw interne communicatie te verbeteren. Geen tijd? Moeilijk? Vraag het aan uw externe tekstschrijver.

 

Interne communicatie verbeteren = extern imago versterken

BedrijfscommunicatieUw belangrijkste klanten? Dat zijn uw werknemers. Want zij zijn uw bedrijfsambassadeurs.

Communiceert u helder en motiverend met hen? Dan nemen zij die aanpak onbewust over. Door uw interne communicatie te verbeteren, draagt u bij tot een krachtiger imago voor uw bedrijf.

Waarom wordt de interne bedrijfscommunicatie dan vaak zo stiefmoederlijk behandeld? Wij hebben geen idee. Maar wél de oplossing!

Uw werknemers zijn uw bedrijfsambassadeurs.

Interne communicatie verbeteren? Geef ze uit handen

Het lijkt een contradictie: uw interne communicatie verbeteren door ze in handen te geven van een externe copywriter. Maar dat is het net niet. Want hij kan afstand nemen. In de huid kruipen van uw werknemers om in te schatten hoe uw boodschap bij hen overkomt.
Want zelfs goed nieuws kan demotiveren, als u het slecht brengt.

Interne communicatie verbeteren? 'Verkoop' managementbeslissingen

Interne communicatie draait vaak rond strategische of tactische managementbeslissingen, die moeten worden uitgevoerd. Helaas worden ze vaak niet 'vertaald' voor de medewerkers. En schieten ze over de hoofden heen, waardoor ú op een muur van onbegrip stuit.

Zelfs goed nieuws kan demotiveren, als u het slecht brengt.

Laat uw interne communicatie verbeteren door professionals

Laat er geen misverstand over bestaan: alleen u bepaalt wát er wordt gecommuniceerd. Wij zorgen ervoor dat uw interne communicatie met de juiste woorden gebeurt:

Haal Schrijf.be 'in huis'