Ga naar de inhoud
Let op: Om het voor u gemakkelijk te maken, gebruikt deze website cookies. Akkoord Niet oké.
Schrijf.be

200 Schrijf.be-klanten getuigen

“Jajaja, natuurlijk vinden jullie jezelf de besten”, mompelt u? U hebt een punt. Daarom laten we hier ú aan het woord.

Goed meegedacht, goed neergeschreven

Visual Harvesting

Visual Harvesting doet aan visueel oogsten. Qué? Tekenaars brengen ideeën en plannen visueel tot leven – live tijdens je event. Met als resultaat een tekening die de inhoud en het verloop van je vergadering vastlegt. Zaakvoerder Martine Vanremoortele is ijzersterk in beelden. De woorden laat ze liever over aan Schrijf.be.


Wat Visual Harvesting doet, raakt steeds meer bekend in de bedrijfswereld. Martine: "Klanten maken veel mond-tot-mondreclame voor ons. Dan zeggen ze: je moet eens kijken op hun website. Maar die was wat verouderd en bevatte niet zoveel content. Daaraan wilde ik echt iets doen."

Op aanraden van een kennis

Martine was vastberaden om uit te pakken met een sterke website. Eentje die overtuigt met krachtige en heldere copy. "Onze werkwijze is niet zo eenvoudig uit te leggen op papier. Daarom zocht ik een goede copywriter. Een kennis van mij raadde Schrijf.be aan. En hij was er zo lovend over dat ik meteen een offerte vroeg."

Vlotte webteksten

Was die lofbetuiging terecht? "Ja, Ik ben heel tevreden over de webteksten. Stefanie dacht goed mee welke inhoud op welke pagina paste. En pende vlotte teksten neer. Er waren wel wat correcties nodig – maar dat lijkt me normaal."
 

"Of ik ook iets negatiefs kan bedenken? Hm, misschien de papiermolen van bestelbon, voorschot, … Hoe minder administratie, hoe liever ik het heb. Gelukkig moest ik dat proces alleen bij de eerste bestelling doorlopen, daarna niet meer."
 

Visual Harvesting over copywritingbureau Schrijf.be