Ga naar de inhoud
Let op: Om het voor u gemakkelijk te maken, gebruikt deze website cookies. Akkoord Niet oké.
Schrijf.be

200 Schrijf.be-klanten getuigen

“Jajaja, natuurlijk vinden jullie jezelf de besten”, mompelt u? U hebt een punt. Daarom laten we hier ú aan het woord.

Niet goedkoop, wel goed

Sluys

Reclamebureau Sluys verlegde zijn focus van papier naar online. Online marketeer Christophe Lejeune laat klanten nu scoren op internet. De site bouwen doet hij zelf. Maar de SEO-teksten schrijven? Daarvoor rekent hij op Schrijf.be.


Christophe verdiepte zich de laatste jaren in SEO. "Wil je de zoekmachines prikkelen? Dan móét je gewoon sterke teksten hebben. Ik wilde daarmee niet sukkelen en besloot om professionals in te schakelen. Dat werd Schrijf.be: hun eigen site overtuigde me van hun kunnen."


To the point geschreven

SEO-schrijven is een kunst op zich. "De copywriter moet de zoekwoorden voldoende verwerken. Tegelijk moet de tekst ook leuk en overtuigend blijven. Stefanie slaagt daar perfect in. Ze legt meteen de voordelen op tafel. De lezer hoeft zich dus niet door een lading letters te worstelen. Sommigen van mijn klanten moeten daar wel aan wennen. Ze denken dat het niet technisch genoeg is. Dan zeg ik: deze tekst dient om prospects te converteren, niet om vakgenoten te imponeren."


De investering waard

The proof of the pudding is in the eating. "De teksten wérken, zoveel is duidelijk. De sites van mijn klanten scoren. Gelukkig, want toegegeven: ik vind Schrijf.be niet goedkoop, maar wel goed. Het loont om erin te investeren. Ik deed het trouwens zelf ook voor mijn eigen site."