Ga naar de inhoud
Let op: Om het voor u gemakkelijk te maken, gebruikt deze website cookies. Akkoord Niet oké.
Schrijf.be

200 Schrijf.be-klanten getuigen

“Jajaja, natuurlijk vinden jullie jezelf de besten”, mompelt u? U hebt een punt. Daarom laten we hier ú aan het woord.

De webtekst lokt zoekrobotten

Twizzi

Doet de bvba Userpoint niet meteen een belletje rinkelen? Dan doet twizzi.be dat misschien wel – zéker als u ooit al een vakman voor een klus zocht. Want op deze handige website vinden klusjes en klussers elkaar. En dat wilde Userpoint extra promoten bij het grote publiek … én Google.

Bram Gooris, Userpoint: "Onze hoe werkt het-pagina moest duidelijker, overtuigender én zichtbaarder worden – voor de klant en voor Google. Daarom zocht ik een copywriter die wist hoe de zoekrobots te bespelen."

Google-minded webtekst

Op aanraden van een kennis surfte Bram naar de Schrijf.be-website: "De site is gebruiksvriendelijk en informatief, waardoor ik meteen veel ontdekte over Schrijf.be. En wat ik te weten kwam, overtuigde me bovendien: Schrijf.be was de geknipte kandidaat voor een Google-minded webtekst."

Resultaat: toptekst

De oude webpagina belandde bij een van de Schrijfbe'ren en zij maakte er een lekkernij voor zoekrobots van. Bram: "Ik verwachtte een toptekst en die kreeg ik ook.
De tekst somde de voordelen van Twizzi op … én deed tegelijk dienst als SEO-webtekst. Een echte: die Google lokt, zonder dat de lezer het doorheeft."

Ook op zoek?

De hernieuwde webpagina lokt intussen klanten én zoekrobotten naar de Twizzi-site. Exact wat Bram hoopte: "Ik klop dus in de toekomst zeker opnieuw bij Schrijf.be aan. En ook ik raad hen vanaf nu bij anderen aan: op zoek naar een tekst die zoekrobotten verleidt? Eén adres: Schrijf.be!"

Banner Twizzi