Ga naar de inhoud
Let op: Om het voor u gemakkelijk te maken, gebruikt deze website cookies. Akkoord Niet oké.
Schrijf.be

200 Schrijf.be-klanten getuigen

“Jajaja, natuurlijk vinden jullie jezelf de besten”, mompelt u? U hebt een punt. Daarom laten we hier ú aan het woord.

Die mannen weten wat ze doen!

Trivion

Mailing of folder? Jürgen Vogels wist het niet goed. Uiteindelijk schreven we een mailing én een folder. Tot zijn grote tevredenheid.

"Al weken was ik aan het twijfelen: verspreid ik een mailing, of toch beter een folder, en waarom niet beide? Ik liep rond als een kip zonder kop die een ei moest leggen."
Jürgen Vogels zit niet om een woordspeling verlegen. En een duidelijke boodschap heeft hij ook. Maar hoe krijgt hij die verkocht? Dát is de hamvraag.

Kordaat met wanbetalers

Jürgen is zaakvoerder van incassokantoor Trivion: "Wij pakken debiteuren juist aan: kordaat, maar altijd correct. En met resultaat. Halen we onze slag niet thuis? Dan betaalt de klant ook niet." Die boodschap wilde Jürgen overbrengen. Zijn bedoeling? "Potentiële klanten overtuigen van onze meerwaarde."

Kwaliteit schept vertrouwen

Jürgen kwam via Google op de website van Schrijf.be terecht. "Handig als je als eerste gepositioneerd staat. "Die mannen weten wat ze doen", dacht ik. En dat schept meteen vertrouwen. Plus: ik had ook al positieve feedback gehoord van webdesigner Robarov – ook een klant van Schrijf.be. Dus ik was snel overtuigd."

Snelle service

"Op de website vond ik een overzicht van alle mogelijke formats. Met talrijke voorbeelden én een aantrekkelijk aanbod om vrijblijvend een offerte te krijgen. Die kwam er nog dezelfde dag. Een snelle en accurate service, die ik waardeer." Uiteindelijk vroeg Jürgen een offerte voor een mailing én een folder.

Het juiste format

Na overleg met de klant zette de copywriter eerst haar zinnen op de mailing: "Veel klanten weten niet hoe ze hun boodschap het best verpakken. In een mail, nieuwsbrief, e-mail, met of zonder antwoordfax, …? Dan is het aan ons om te luisteren, en op basis van de briefing het juiste format voor te stellen."

Met gerust gemoed

Na de mailing volgde meteen de folder. Jürgen: "Het tekstvoorstel voor de mailing was kort, krachtig en to the point. Ik gaf dan ook met een gerust hart de opdracht voor de folder. Eindelijk had ik mijn spreekwoordelijke ei gelegd. Hebt u een goede commerciële tekst nodig? Eén adres: Schrijf.be!"

En u, hoe verpakt ú uw boodschap? Bekijk onze voorbeelden en kies het juiste format. Of praat er eens over met onze coördinator.

 

Banner Trivion