Ga naar de inhoud
Let op: Om het voor u gemakkelijk te maken, gebruikt deze website cookies. Akkoord Niet oké.
Schrijf.be

200 Schrijf.be-klanten getuigen

“Jajaja, natuurlijk vinden jullie jezelf de besten”, mompelt u? U hebt een punt. Daarom laten we hier ú aan het woord.

Wil je echt goede teksten? Dan moet je hier zijn.

Philocon

Als filosofisch consulent en Socratisch coach doet Hein Hoek managers en teams nadenken en redeneerfouten ontdekken. Met zijn Socratische gespreksmethode komen ze zelf tot heldere inzichten, gaan ze doelgericht denken en vinden ze hun eigen oplossingen. Helderheid is een sleutelwoord voor Hein Hoek van Philocon. En die vindt hij ook in de teksten en aanpak van Schrijf.be.

Hein Hoek: "Schrijf.be schrijft én spreekt klare taal. Ik ontdekte het tekstenbureau via de KindRegards-site: e-wenskaarten met pittige spreuken. Ik klikte door naar Schrijf.be en was meteen verkocht: het schitterende taalgebruik spatte van de website af.

Ik besloot toen: Heb ik ooit wat te schrijven? Dan ga ik hierlangs."

Frisse weggevertjes

"Ik schreef me in op de Schrijf.be-nieuwsbrief. En merkte dat ik er na verloop van tijd echt op zat te wachten. Want hij leest fris, en is heel vrijgevig: elke maand krijg je praktische en duidelijke schrijftips. Dat Schrijf.be zijn kennis zo gul deelt, heeft bijzonder veel waarde: het geeft me vertrouwen."

Filosofie in heldere woorden

"Van bij het eerste contact was ik onder de indruk van het professionalisme en de vlotte samenwerking. Toen ik vroeg of Schrijf.be mijn bedrijfsfolder kon schrijven, stuurde de coördinator me in no time een antwoord én een sluitende offerte. Het is niet eenvoudig om te verwoorden wat de meerwaarde van een filosofisch consulent is. De Schrijf.be-coördinator bracht me in contact met de juiste copywriter  – iemand die de materie in de vingers heeft. Zij verwoordde helder wat ik te vertellen heb, en trof telkens weer de juiste toon."

Fris en spits

"Schrijf.be lost mijn verwachtingen zonder meer in. Je krijgt een tekst die fris leest, met veel witruimte, prikkelende kopjes en korte, vlotte zinnen. Ik merk dat je in drie woorden even helder kunt zijn als met een lange volzin. Bij het lezen weet je meteen wat je moet weten. Het zijn juist die technieken die maken dat de teksten me zo bevallen. En als bonus is er het spitsvondige en rake woordgebruik. Zo beschrijft de copywriter me in mijn folder als een dépanneur met denkgereedschap. Het zegt wat het zeggen moet, het valt op, en het blijft hangen."

Nagel op de kop

"Dat elke Schrijf.be-tekst door drie handen gaat vooraleer je hem leest, is een verkoopsargument dat hout snijdt. Je weet: deze mensen gaan niet over één nacht ijs. Maar als klant merk ik niet of één, drie of tien mensen mijn teksten nakijken … Ik krijg het eindresultaat te zien. En daarbij heb ik altijd het gevoel: Ja, dit is het!"

Professioneel én persoonlijk

Schrijf.be werkt professioneel. De tijdlijn wordt keurig uitgestippeld en altijd gehaald. En wat me nog zo bevalt, is de persoonlijke kant van het bedrijf. Dat merk je op de website: de Schrijfbe'ren (geniale naam, overigens) stellen zich voor met een foto en eigen verhaal. En verwoorden hun visie op taal en het dagelijkse leven als tekstschrijver in de heerlijke Schrijf.be-blog. Ik ga er elke week even voor zitten: erg lekker lezen is dat. Net zoals alle teksten van Schrijf.be. Voor mij is het helder: Wil je een echt goede tekst? Dan moet je bij Schrijf.be zijn."