Ga naar de inhoud
Let op: Om het voor u gemakkelijk te maken, gebruikt deze website cookies. Akkoord Niet oké.
Schrijf.be

200 Schrijf.be-klanten getuigen

“Jajaja, natuurlijk vinden jullie jezelf de besten”, mompelt u? U hebt een punt. Daarom laten we hier ú aan het woord.

Een tekst die uitnodigt tot actie: net wat ik verwachtte!

Liesbet's Reiscenter

Lastminutevakantie, huwelijksreis of cruise? Guido Cannaerts van Liesbet’s Reiscenter helpt u naar úw droomvakantie. Maar hoe vindt u … Guido? Via internet: “Onze website moest het visitekaartje van het bedrijf worden”, vertelt Guido. “En dan zijn goed geschreven commerciële teksten noodzakelijk.” Partner in crime? Schrijf.be, natuurlijk!

Van wandelgangen naar nieuwsbrief

Guido vertelt: “De naam ‘Schrijf.be’ viel af en toe in de wandelgangen, bij collega’s of tijdens opleidingen. Dus abonneerden we ons op de nieuwsbrief.” En zo raakte Guido verzeild op de website. “Die was zo overzichtelijk en overtuigend dat ik besloot om een offerte aan te vragen.”

Aangenaam contact

De coördinatoren schakelden een reisliefhebber/copywriter in. “Het contact was heel aangenaam”, vindt Guido. “Op onze tekst werkten eigenlijk drie copywriters na elkaar, maar daarvan merkten we niets. Ons aanspreekpunt was projectmanager en copywriter in één, en zo verliep alles heel vlot en correct.”

En ... actie!

“We begonnen met een testcase: de webpagina ‘Huwelijksreis’. Het resultaat? Wat we verwachtten: een mooie en duidelijke tekst die uitnodigt tot actie.” En nu? “Er zitten wel nog wat webteksten en advertenties in de pijplijn. Wie weet, geven we ook onze nieuwsbrief en mailings uit handen!”

Banner Liesbet's Reiscenter