Ga naar de inhoud
Let op: Om het voor u gemakkelijk te maken, gebruikt deze website cookies. Akkoord Niet oké.
Schrijf.be

200 Schrijf.be-klanten getuigen

“Jajaja, natuurlijk vinden jullie jezelf de besten”, mompelt u? U hebt een punt. Daarom laten we hier ú aan het woord.

Ik blijf terugkomen voor de originaliteit

Krediet Service

"Schrijf.be is de beste partner om mijn brieven, e-mailings en sms’jes te schrijven. Mijn copywriter komt altijd origineel uit de hoek, en haar teksten zijn bijzonder creatief. Zo vult ze mij perfect aan."

Andrea Putzeys is er niet gerust in. De economische malaise zit in 2009 Krediet Service op de hielen. Als zaakvoerder kiest ze dan ook resoluut voor de aanval. Haar wapens? Mailings, e-mailings, sms-berichten en … een copywriter van Schrijf.be.

Kansen tijdens een crisis

Het Chinese woord voor crisis bestaat uit twee symbolen: het linkse betekent gevaar, het rechtse kans. Het is duidelijk voor welk symbool Andrea Putzeys gaat. De economische crisis is voor haar geen vrijbrief om niets meer te doen, en angstig het einde van de tunnel af te wachten. Andrea Putzeys: "Integendeel. Nú moeten we overal aanwezig zijn, en van ons laten horen. Ik bekijk de crisis als een kans, een uitdaging om het beter te doen en mijn omzet te verhogen. Dus starten we regelmatig nieuwe campagnes – mét de hulp van Schrijf.be."

Voorsprong nemen op de concurrentie

Andrea Putzeys bekijkt de crisis als het ideale moment om het verschil te maken met de concurrentie: "Maar hoe maken we het verschil? Het antwoord vinden we volgens mij bij de klant zelf. Die wil ik beter leren kennen: wat heeft hij nodig, wat verwacht hij van Krediet Service? Voor welke argumenten is hij gevoelig? Hoe bereiken we hem het beste, en hoe houden we zijn aandacht vast? Want de klant zapt. En stopt alleen, als iets zijn aandacht trekt."

Vraag het de klant

Tot nu toe werkt Krediet Service met de traditionele communicatiemiddelen, vooral mailingcampagnes. Andrea Putzeys: "Daarin zoeken we telkens een nieuw uitgangspunt en een krachtige unique selling proposition. Maar misschien zijn die middelen voorbijgestreefd, en is het tijd voor iets anders? Daarom overweeg ik om binnenkort een uitgebreide enquête af te nemen bij al mijn klanten. Ik vind het belangrijk om eens stil te staan bij wat we doen. Om daarmee weer voorsprong te nemen. Want een mailingcampagne valt niet zomaar uit de lucht – ze kadert in een globale visie op mijn onderneming."

Professionele en originele partner

"Schrijf.be is de beste partner om mijn brieven, e-mailings en sms’jes te schrijven. Mijn copywriter komt altijd origineel uit de hoek, en haar teksten zijn bijzonder creatief. Een creativiteit die ik zelf niet heb. Daarom: 'Proficiat. Ik vind dat u heel sterke brieven schrijft!'

"Ik ben ook enthousiast over de professionele werkwijze van Schrijf.be. Ik had daar van in het begin een goed gevoel bij. De administratieve opvolging verloopt foutloos. De offerte komt snel, en oogt heel professioneel. En de tekstvoorstellen zijn altijd mooi afgewerkt. Daarvoor staan dan ook drie copywriters garant: mijn copywriter, de kwaliteitsbewaker en de eindredacteur. Blijft Schrijf.be mij originaliteit leveren? Dan blijf ik terugkomen."

Banner krediet service