Ga naar de inhoud
Let op: Om het voor u gemakkelijk te maken, gebruikt deze website cookies. Akkoord Niet oké.
Schrijf.be

200 Schrijf.be-klanten getuigen

“Jajaja, natuurlijk vinden jullie jezelf de besten”, mompelt u? U hebt een punt. Daarom laten we hier ú aan het woord.

Authentiek voer voor moderne lezers

Janssen

Als farmaceutisch bedrijf communiceren met de buitenwereld? Geen gemakkelijke klus. Want het grote publiek is wel nieuwsgierig naar geneesmiddelen, maar heeft geen diploma in de chemie. Janssen, de farmatak van Johnson & Johnson, koos de gulden middenweg. En vond in Schrijf.be een compagnon de route.

Bij het copywritingbureau sloeg de farmavlam over op Fabian. Een Turnhoutenaar, net als de geestelijke vader van Janssen, dr. Paul. Hij dook in het onbekende: een wereld van verbluffende molecules en ultramoderne technologieën. En diept er grote en kleine verhalen op.

Tim De Kegel, woordvoerder en Senior Director Public Affairs bij Janssen: “Janssen richt zich tot de moderne lezer op een oprechte, genuanceerde en authentieke manier. Wat Fabian op papier zet, sluit daar naadloos bij aan. Hij bezorgt ons keer op keer knap werk.”

Hoe Schrijf.be teksten brouwt die vlot lezen én de juiste snaar raken? Door Fabians versies onder de ogen te schuiven van een tweede copywriter. Een kwaliteitsbewaker die apotheker is en zijn strepen verdiende in de farmasector. Tim: “Schrijf.be heeft dus behalve toegewijde ‘leken’ ook een ervaringsdeskundige in de rangen. Dé combinatie om moeilijke materie om te buigen in overtuigende teksten.”

placeholder