Ga naar de inhoud
Let op: Om het voor u gemakkelijk te maken, gebruikt deze website cookies. Akkoord Niet oké.
Schrijf.be

200 Schrijf.be-klanten getuigen

“Jajaja, natuurlijk vinden jullie jezelf de besten”, mompelt u? U hebt een punt. Daarom laten we hier ú aan het woord.

Timing altijd stipt gerespecteerd

IPV

IPV staat voor ‘Initiatieven voor Professionele Vorming van de Voedingsnijverheid’. Een hele mondvol. Met andere woorden: hét Belgische opleidingscentrum van en voor voedingsbedrijven. Zijn doel? De voedingsindustrie stimuleren met vorming en begeleiding. Het gevolg? Vaak technische teksten, die toch voor een groot publiek verstaanbaar moeten zijn. En de oplossing? Schrijf.be!

Hoe IPV bij ons terechtkwam? “Ik was al even geabonneerd op jullie nieuwsbrief”, verduidelijkt Ellen Fels, stafmedewerker Communicatie bij IPV vzw. “Die vond ik kwalitatief hoogstaand. Jullie nuttige tips en duidelijke website trokken mij over de streep.”

Sterk verbeterde leesbaarheid

IPV schakelde Schrijf.be in voor verschillende opdrachten: nu eens louter eindredactie, dan weer het totaalpakket, zoals voor een webtekst over employer branding. “Bij beide types merk ik een sterke verbetering in de leesbaarheid”, vertelt Ellen tevreden.

Vlot, correct én stipt

Dat Schrijf.be drie tekstatleten aan het werk zet, terwijl de klant maar één contactpersoon heeft, vindt Ellen een pluspunt. “Ook de timing wordt altijd stipt gerespecteerd en de copywriters zijn heel correct in hun contact.” Dus: nog eens samenwerken? “Dat zijn we zeker van plan!”

 

Banner IPV