Ga naar de inhoud
Let op: Om het voor u gemakkelijk te maken, gebruikt deze website cookies. Akkoord Niet oké.
Schrijf.be

200 Schrijf.be-klanten getuigen

“Jajaja, natuurlijk vinden jullie jezelf de besten”, mompelt u? U hebt een punt. Daarom laten we hier ú aan het woord.

Doet wat het belooft - en vaak meer en sneller

Hipkid

Ver weg van de platgetreden paden – dáár vindt u Hipkid-ontwerpster Saar Vangindertael. Wanneer ze het zoveelste pastelkleurige babyproduct onder ogen krijgt, hakt ze de knoop door: ze creëert een unieke designcollectie baby- en peutertextiel. Anders, fantasievol en van hoogstaande kwaliteit. Diezelfde eisen stelt ze ook aan haar leveranciers.

Saar Vangindertael is een perfectioniste – dat geeft ze zelf toe. U merkt het al aan haar Hipkid-collectie: afgewerkt tot in de puntjes, kwaliteit van de hoogste graad, en totaal anders dan de andere babyproducten.

Hoge eisen altijd ingelost

Saar Vangindertael: "Ik eis veel van mezelf … én van anderen. Hipkid is mijn kind, ik verwacht dus dat het met zorg behandeld wordt. Eerst wilde ik mijn teksten dan ook zelf schrijven – ik kén het merk door en door. Op zoek naar schrijftips botste ik op de website van Schrijf.be: bruikbare tips mét het onderschrift dat je voor een professioneel resultaat bij hen terecht kunt. Daar belandde ik ook.

En sindsdien telkens opnieuw, want het resultaat is zoveel beter. En ik wond me nog nooit op over de samenwerking: Schrijf.be doet wat het belooft – en vaak nog meer en sneller. Bovendien verplaatst de copywriter zich moeiteloos in de doelgroep. Knap!"

Bezielend schrijfgemak

De copywriter van dienst ging grondig te werk. Eerst sprak ze jonge ouders aan met webteksten over de Hipkid-stoffen. Daarna zette ze de ondernemerspet op, voor een verkoopsbrochure en begeleidende brief.

"Het gemak waarmee jullie schrijven, is bezielend. Ik dacht dat de oorspronkelijke brochuretekst niet grondig moest worden herwerkt, maar ik kreeg een totaal andere tekst terug … Die er boenk op zat. De juiste nuances, duidelijk en direct.

En ook de brief was af: een perfect evenwicht tussen een luchtige tekst en commerciële overtuigingskracht."

Aanstekelijke mails stellen gerust

Een geslaagd resultaat, maar geen onverwacht. De mails die Sara in aanloop naar haar teksten ontving, stemden haar gerust.

"Jullie mails maken me altijd weer ... blij. Vóór jullie tekstschrijver mijn brief schreef, zorgde mijn communicatiebureau voor een copywriter. Zijn voorstel had mijn namiddag vergald – zo slecht. Meteen trommelde ik Schrijf.be op. En alleen al het mailtje van jullie copywriter werkte zo aanstekelijk dat ik weer gelukkig werd. Ook de e-mails van de coördinatrice werken geruststellend: wat administratie betreft, is Schrijf.be een geoliede machine."

Eigen stekje tussen testimonials

Buigt Saar zich niet over de teksten of mails van Schrijf.be? Dan leest ze de nieuwsbrief of doorkruist ze de website.

"Allemaal even fijn om te lezen. Alles ademt dezelfde stijl: herkenbaar en aangenaam. De website bevat zoveel informatie dat je er een hele tijd zoet mee bent. En hij wérkt ook: de voorbeelden, de werkwijze en de richtprijzen leiden naar een bestelling. En de testimonials geven een extra boost. Daartussen mocht Hipkid dus niet ontbreken!"

 

Banner Hipkid