Ga naar de inhoud
Let op: Om het voor u gemakkelijk te maken, gebruikt deze website cookies. Akkoord Niet oké.
Schrijf.be

200 Schrijf.be-klanten getuigen

“Jajaja, natuurlijk vinden jullie jezelf de besten”, mompelt u? U hebt een punt. Daarom laten we hier ú aan het woord.

Uitstekend! En die score geef ik zelden

Genium Group

"Onze klanten zien onze nieuwsbrieven graag verschijnen", zegt Philippe Vandermeer, partner bij Genium Group. "Maar onze e-mailing van juli 2013 mocht best wat meer swingen." Dus nam Philippe contact op met Schrijf.be. Waarna Fabian zich op de tekst smeet en Philippe charmeerde: "Vlot, wervend en to the point!" Philippe en Fabian bleken bovendien een bijzondere interesse te delen …

Genium Group België is gevestigd in Willebroek en heeft bedrijfsadvies als corebusiness. Wilt u als zaakvoerder weten welke strategische of financiële koers u het best vaart? Dan laat Genium Group een frisse wind door uw organisatie waaien. Zo brengt het uw onderneming op kruissnelheid, en maakt het u klaar voor nieuwe perspectieven.

De klantgerichtheid van Genium Group? Die spreekt alleen al uit zijn nieuwsbrieven en infomails naar zowat duizendvijfhonderd adressen. En wat pas écht klantgericht is? Dat het hiervoor tekstbureau Schrijf.be in de arm neemt! Zo waardeert Genium Group zijn clientèle.

"Overtuigd door jullie nieuwsbrief!"

Het was een collega die Philippe Vandermeer enkele jaren geleden wees op de nieuwsbrief van Schrijf.be: "Dit moet je lezen." En Philippe blééf lezen. Toch duurde het een tijdje voor hij behalve fan ook klant werd. "De Schrijf.be-website? Eigenlijk kan ik me daar nauwelijks iets bij voorstellen. Jullie nieuwsbrief was meer dan overtuigend genoeg!"

Uitdaging voor Schrijf.be

Fabian (Schrijf.be): "Genium Group kende ik niet. En zelfs met bedrijfsadvies was ik nauwelijks vertrouwd. Maar knikkende knieën? Niks van! Zoiets noemen we bij Schrijf.be een uitdaging. En een nieuwsbrief is sowieso een kolfje naar mijn hand. Philippe lokte me uit mijn tent met gevarieerd nieuws voor vijf items. Ik smeedde ze om tot intro’s met een call to action, die ik uitwerkte tot webartikels. Mijn werk viel bij Philippe in de smaak."

Kommaneuker

Philippe: "Een punt vergeten? Overbodige spaties? Mijn medewerkers wéten dat ik een kommaneuker ben. En dat ik de lat voor teksten hoog leg. Maar Schrijf.be sprong erover – met overschot."

"De teksten van Schrijf.be vallen op door hun uitstekende kwaliteit. De communicatie verliep snel en hartelijk. En enkele dagen na de oplevering werd ik opnieuw aangenaam verrast. Met een telefoontje: wat Schrijf.be beter had kunnen doen? Dat was voor mij hét bewijs dat Schrijf.be een heel andere filosofie heeft dan andere tekstleveranciers."

Niet Only in it for the Money!

Schrijf.be laat klanten graag kennismaken met zijn copywriters. Op Fabians pagina las Philippe over zijn liefde voor film en muziek. Vooral de naam ‘Zappa’ sprong hem in het oog. En al snel verschoof het telefoongesprek van tekstopmerkingen naar het besnorde muzikale genie, dat meesterwerken achterliet als Freak Out! (1966), We’re Only in it for the Money (1968) en Over-Nite Sensation (1973).

"Alleen in de business voor het geld? Dat kun je Schrijf.be zeker niet verwijten. Want alles verloopt snel en tegen transparante prijzen. En wat een toeval dat ik net de Zappa-fan uit de hoop trof! Of ik in de toekomst opnieuw met Schrijf.be samenwerk? Daarover twijfel ik geen moment!"