Ga naar de inhoud
Let op: Om het voor u gemakkelijk te maken, gebruikt deze website cookies. Akkoord Niet oké.
Schrijf.be

200 Schrijf.be-klanten getuigen

“Jajaja, natuurlijk vinden jullie jezelf de besten”, mompelt u? U hebt een punt. Daarom laten we hier ú aan het woord.

Engels, met andere woorden

Desmyttere Marketingadvies

"Raak ik wel de juiste snaar in de communicatie met mijn klanten? Zit mijn aanpak snor? Het is de nachtmerrie van iedere marketeer. Of beter: de droom die we bij Desmyttere Marketingadvies realiseren. En we voegen de daad bij het woord in onze eigen marketingtips - in blog- én in boekvorm. Heldere taal en eenvoudige casestudies: daarmee scoren ze." Aan het woord is Peter Desmyttere, bedrijfsleider.

Engelstalige versie van dit testimonial?
Vergelijk Nederlands en Engels (pdf)!

"Concrete marketingtips die een plezier zijn om te lezen? Dat moest ook in het Engels lukken, wisten we. Maar níét met een letterlijke vertaling: die zou kil en klinisch als een woordenboek klinken. En zo is Desmyttere Marketingadvies helemaal niet. Dus keken we richting Schrijf.be, dat meteen begreep wat wij nodig hadden: een Engelse copywriter, geen vertaler."

Vertaler? Nee, dank u.

Vertaler? Dan kom je niet aan de bak bij Schrijf.be copywriting. Want daar zwaaien commerciële tekstschrijvers de plak. Zoals Vaughn, a native English copywriter. Hij vertaalt nooit een tekst, maar hertaalt hem. Que?! Hij herschrijft de Nederlandse brontekst in het Engels. Het resultaat: integraal leesplezier. Want de hertaling laat de boodschap intact. Maar verpakt ze in een stijl, zinsbouw en woordenschat die écht 'Engels' zijn.

Nieuwe opdracht? Andere aanpak!

Peter Desmyttere: "In de afgelopen jaren deed Vaughn al een flink aantal hertalingen voor ons. En wat opvalt: marketingtips voor bijvoorbeeld de mode-industrie pakt hij anders aan dan een contract met een statistiekenbureau. Zo kunnen wij er altijd van op aan dat we de tekst krijgen die we voor ogen hadden. Met de juiste woorden, de juiste toon en, het belangrijkste van al, de juiste aanpak."

 

Banner Desmyttere