Ga naar de inhoud
Let op: Om het voor u gemakkelijk te maken, gebruikt deze website cookies. Akkoord Niet oké.
Schrijf.be

200 Schrijf.be-klanten getuigen

“Jajaja, natuurlijk vinden jullie jezelf de besten”, mompelt u? U hebt een punt. Daarom laten we hier ú aan het woord.

Elke tekst is een schot in de roos

CGK Chemical Process & Storage Solutions

CGK Chemical Process & Storage Solutions helpt bedrijven om veilig met chemicaliën te werken. Zowel met standaard- als met op maat gemaakte producten. Marketingverantwoordelijke Michael Djalti vroeg ons een technische brochure te herschrijven. Zijn doel? Een vlotte tekst die voor iedereen leesbaar is. De missie? Die slaagde. Want ondertussen vonden ook andere opdrachten hun weg naar Schrijf.be.

Michael Djalti van CGK: “Een van onze zakenrelaties raadde Schrijf.be aan. Op basis van heel beperkte input leverde dat een tekst op die onmiskenbaar zijn doelstellingen haalde. Ook over de snelheid van uitvoering was hij méér dan te spreken. Daarom zocht ik Schrijf.be online op. En ik was meteen verkocht. De gratis tips en tricks, de blog: jullie weten perfect waarmee jullie bezig zijn.”

Geen instinkers

Michael is duidelijk over onze werkwijze. “De Schrijf.be-offerte laat geen twijfel over hoe het te werk gaat. En, belangrijker: het wijkt daar geen millimeter van af. Of toch: jullie rekenden kleine extra correctierondes niet aan. Dat is vlot werken, en er kwamen achteraf ook geen instinkers bovendrijven.”

Helder en krachtig

De technische productbrochure van CGK was voor Schrijf.be een test. “De technische en saaie omschrijvingen ombuigen naar een vlotte tekst: dát zochten we. Bovendien wilden we ons op twee verschillende doelgroepen richten met … één brochure. De herwerkte brochure die de copywriter afleverde, overtuigde mij meteen van het belang van heldere, korte en krachtige teksten.”

Sollicitanten over de streep trekken

“Ook de tekst voor een vacature was een winnaar. We dachten dat we er niet veel energie in moesten stoppen. Want: werkzoekenden genoeg. Maar uiteindelijk kozen we tóch om die door Schrijf.be te laten uitwerken. Opnieuw een schot in de roos! De professionele en net wat anders geschreven jobadvertentie leverde ons veel meer sollicitanten op dan we verwachtten. En de man die de job kreeg, koos onder meer omwille van de vacature voor CGK. Want hij had een veel beter gevoel bij ons bedrijf. Dat zegt genoeg.”

Toegewijde partner

De copywriters van Schrijf.be krijgen van Michael een extra pluim. “Ik vind toewijding belangrijk. Toen ik het tekstvoorstel voor de brochure las, voelde ik dat de tekstschrijver moeite had gedaan om onze website te bekijken. Hij stond stil bij vragen als Wat doen ze? en Wie zijn hun klanten? Eigenlijk heb ik zelf vrij weinig uitleg over CGK moeten geven. Voor mij staat het vast: in de toekomst werken we zeker nog samen.”

 

banner cgk