Ga naar de inhoud
Let op: Om het voor u gemakkelijk te maken, gebruikt deze website cookies. Akkoord Niet oké.
Schrijf.be

200 Schrijf.be-klanten getuigen

“Jajaja, natuurlijk vinden jullie jezelf de besten”, mompelt u? U hebt een punt. Daarom laten we hier ú aan het woord.

Mijn copywriter had meteen de Bonanza-vibe beet

Bonanza

New kid on the block Bonanza doet aan branding.
Voor allerlei merken toveren ze een identiteit, imago en campagne tevoorschijn: een full service. En dat verwacht zaakvoerder Ilse De Vis ook van haar professionele partners!

Ilse De Vis van Bonanza: "Een collega raadde mij Schrijf.be aan. ‘Gemakkelijk, toegankelijk en betaalbaar’: dat klonk veelbelovend! En ik werd niet teleurgesteld. Een brede glimlach: dat was mijn spontane reactie op het tekstvoorstel."

Krappe deadline? Moeilijk gaat ook

Bonanza vroeg een offerte voor een dringende tekst – de homepage van de splinternieuwe website. "Twee dagen later moest en zou mijn site uit de startblokken schieten: een krappe deadline. Maar Schrijf.be zette alles op alles. En de volgende dag vond ik de tekst al om 15.00 uur in mijn inbox!"

Héérlijk

Wat Ilse verwachtte? "Een knallende webpagina, waardoor mijn lezers gebeten worden om verder te lezen. En dat kreeg ik ook: de Schrijf.be-tekst was meteen bingo! De copywriter had van bij het begin de Bonanza-vibe beet: 80% serieus, 20% loco."

"Eén telefoontje met een korte briefing. Meer was er niet nodig om een tekst te schrijven die naadloos aansloot bij mijn bedrijf", vertelt Ilse. "Géén vijf keer mailen of bellen om de boodschap duidelijk te maken: héérlijk."

Een dikke ‘Ja!’

"Schrijf.be speelt kort op de bal, denkt mee en doet een geweldige opvolging. Kortom: samenwerken met zo’n professionele partner is héél aangenaam."

Of Bonanza in de toekomst nog met Schrijf.be wil samenwerken? "Een dikke ‘Ja’!"

logo bonanza