Ga naar de inhoud
Let op: Om het voor u gemakkelijk te maken, gebruikt deze website cookies. Akkoord Niet oké.
Schrijf.be

200 Schrijf.be-klanten getuigen

“Jajaja, natuurlijk vinden jullie jezelf de besten”, mompelt u? U hebt een punt. Daarom laten we hier ú aan het woord.

Veel standbezoekers door uitnodigende tekst

Biovita

"Le Biovita Nouveau est arrivé! Want Biovita biedt niet alleen een uitgebreid productengamma, maar het kiest voortaan ook voor een nieuwe communicatiestijl. Mét Schrijf.be!"

"We willen een stevige, goed geargumenteerde brief", mailde Ines Rommelaere ons vorige maand. Ines is de echtgenote van de zaakvoerder bij Biovita, een groothandel met voedingssupplementen en biologische en natuurlijke verzorgingsproducten. "De brief sturen we naar onze klanten om hen uit te nodigen op Vitasana, een vakbeurs voor gezond leven."

Afspraak op Vitasana-vakbeurs

Een vakbeurs is altijd een beetje feest. Nieuwe klanten ontmoeten, oude bekenden tegen het lijf lopen, samen overleggen, constructief zakendoen, … Maar dit jaar had Biovita nog een extra reden om samen met zijn klanten feest te vieren.
Ines Rommelaere: "We breidden ons aanbod onlangs uit met een reeks exclusieve non-foodgamma’s – een heuse meerwaarde voor de winkelier. En dat kreeg op de beurs extra aandacht met gratis staaltjes en informatiefolders."

Professionele website

Ines leerde Schrijf.be kennen via het Waregemse bedrijf Taste Design. "Het was de eerste maal dat we een copywritingbedrijf inschakelden. Normaal verzorgt ons reclamebureau alle uitnodigingen. Dus de verwachtingen waren hoog én gespannen. De website wekte wel vertrouwen door de professionele aanpak. Ze is sober en overzichtelijk – je ziet meteen alle mogelijkheden."

Focus op uitnodiging

De Schrijf.be-coördinator wees de opdracht aan een enthousiaste Schrijfbe'er toe. "Als bijlage vond ik een heleboel informatie over de nieuwe producten", herinnert die zich. "Het was de bedoeling om al die producten in één mailing voor te stellen. Maar zo kwam ik al gauw op meer dan twee pagina’s … Inderdaad een stevige mailing, maar té veel voor een uitnodiging. En waarom zou iemand nog de beurs bezoeken, als je alles al vooraf verklapt?"

Kort maar krachtig

Daarom schreef ze een korte, krachtige mailing, die een tipje van de sluier oplichtte. Maar de lezer wist genoeg: er viel iets te beleven en te ontdekken op de Biovita-stand.

Ines Rommelaere: "De tekst was ronduit geslaagd: speels en heel uitnodigend. Dat merkten we ook aan het grote aantal bezoekers aan onze stand. Ik kan iedereen aanraden om met Schrijf.be samen te werken!"