Ga naar de inhoud
Let op: Om het voor u gemakkelijk te maken, gebruikt deze website cookies. Akkoord Niet oké.
Schrijf.be

200 Schrijf.be-klanten getuigen

“Jajaja, natuurlijk vinden jullie jezelf de besten”, mompelt u? U hebt een punt. Daarom laten we hier ú aan het woord.

SEO door wie zelf bovenaan in Google staat

BestBend

Bent u fan van ronde ramen? Viel u voor die afgeronde aluminium voorgevel in het ontwerp van uw architect? Schitterend, maar moeilijk te verwezenlijken. Uw raamproducent of schrijnwerker schakelt dan zijn hulplijn in: een bedrijf dat metalen en kunststof profielen buigt. Een nichemarkt waarin BestBend de toon aangeeft.

Hoe kwam een bedrijf als BestBend bij Schrijf.be terecht? Steven Craenen, marketingmanager van de overkoepelende Aluro Group: “Ik was op zoek naar een SEO-partner voor een van onze andere bedrijven. Natuurlijk gebruik je dan Google om er een te vinden. Ik kwam automatisch bij Schrijf.be uit, want jullie staan helemaal bovenaan in de zoekresultaten. Ik was onder de indruk.”


Inlevingsvermogen

“Onze groep bestaat uit zes bedrijven, allemaal met hun eigen activiteit in de metaalsector. Dat zijn ook zes uiteenlopende producten, diensten en verhalen. De copywriter moest zich daarin eerst onderdompelen. Om onze teksten dan om te zetten in vlotte en heldere taal, én onze webbezoekers in die verhalen mee te trekken.”


Persoonlijke briefing loont

Een Schrijfbe'er beet zich in de opdracht vast: de webteksten van BestBend in een nieuw jasje steken en het bedrijf bekendmaken in nieuwe sectoren. “De copywriter kwam langs voor een persoonlijke briefing en een rondleiding door ons hoofdgebouw, waar drie van onze bedrijven een thuis hebben. Zo leerde hij onmiddellijk de wereld van metaalbewerking en automatisering van CNC-machines kennen.”


Meteen helemaal goed

“De teksten die ik doorgestuurd kreeg, zaten meteen helemaal goed. Correcties waren absoluut niet nodig.” Een tevreden klant dus? “Ja. Schrijf.be heeft bewezen dat ze onze producten en diensten begrijpen. En dat ze snel van het ene onderwerp naar het andere overschakelen. Met enkele brochures en de nieuwe SEO-website voor een van onze andere ondernemingen staan er al nieuwe opdrachten in de steigers.”