Ga naar de inhoud
Let op: Om het voor u gemakkelijk te maken, gebruikt deze website cookies. Akkoord Niet oké.
Schrijf.be

200 Schrijf.be-klanten getuigen

“Jajaja, natuurlijk vinden jullie jezelf de besten”, mompelt u? U hebt een punt. Daarom laten we hier ú aan het woord.

Klassieke bank gaat voor sprankelende aanpak

Bank J.Van Breda & C°

Bank J.Van Breda & C° noemt zichzelf 'klassiek'. En daarmee bedoelt ze allesbehalve 'stoffig': "Onze cliënten krijgen een heldere service: eenvoudig en met klasse", verduidelijkt Annik Piessens, specialist Communicatie & Evenementen bij Bank J.Van Breda & C°. Eenvoud én klasse? Dat bracht haar bij Schrijf.be, met succes: "We kijken alvast uit naar een volgend advies!"

Sobere dank, met klasse

In maart 2014 gaf CEO Carlo Henriksen na 25 jaar de fakkel door aan Dirk Wouters: het moment bij uitstek om terug te blikken én vooruit te kijken. "En dan nodigen we graag onze cliënten uit", voegt Annik toe. "Want het is ook dankzij hun vertrouwen dat Bank J.Van Breda & C° zo gezond is. Daarop toosten we dus graag sámen." In de uitnodiging die dankbaarheid uitspreken op een sobere manier? Niet eenvoudig. De oplossing? Schrijf.be.

Jong team met 100% inzet

"Ik krijg de Schrijf.be-nieuwsbrief al een tijdje", vertelt Annik. "Het sprankelende taalgebruik overtuigt mij elke keer opnieuw. Daar móést gewoon een jong team achter zitten dat zich 100% inzet voor elke opdracht." En dat bewees het tekstbureau met plezier. "Het was een kleine eindredactie-opdracht, en alles verliep correct, snel en professioneel. De eindredacteur gaf suggesties om onze brief te verbeteren, terwijl de toon even stijlvol bleef. Precies zoals we hadden verwacht."

 

Bank J.Van Breda & C°