Ga naar de inhoud
Let op: Om het voor u gemakkelijk te maken, gebruikt deze website cookies. Akkoord Niet oké.
Schrijf.be

200 Schrijf.be-klanten getuigen

“Jajaja, natuurlijk vinden jullie jezelf de besten”, mompelt u? U hebt een punt. Daarom laten we hier ú aan het woord.

Ik verwachtte het beste … en kreeg nog beter

AlfaNet

Andy Ales, zaakvoerder van AlfaNet, beleeft in april 2014 enkele slapeloze nachten. Want een hacker richt zijn pijlen op de duizenden websites die zijn bedrijf in de lucht houdt. De situatie is snel onder controle. Maar hoe overtuig je ook je klanten en de pers daarvan? Andy neemt geen risico: hij belt Schrijf.be.

Andy van AlfaNet: "Ik was al van plan om met Schrijf.be samen te werken. Maar de cyberaanval bracht dat in een stroomversnelling. Ik vroeg het tekstbureau of het nog diezelfde dag voor een e-mailing kon zorgen. Eén van hun copywriters maakte zijn agenda vrij."

Nood breekt … procedures

"Ik besefte dat de deadline héél krap was", gaat Andy verder. "Gelukkig erkende ook Schrijf.be het belang van snelle communicatie, en versoepelde het zijn procedures. Die flexibiliteit in geval van nood is een enorme troef."

Luisterend oor met kennis van zaken

Andy: "Als ik met een externe partij samenwerk, ga ik altijd uit van het beste. Maar deze keer werden mijn hoge verwachtingen zelfs overtroffen. Nog nooit had ik zo weinig opmerkingen op een eerste tekstvoorstel. Ik dacht bij mezelf: ofwel heeft mijn tekstschrijver veel kennis van zaken, ofwel kan hij verdomd goed luisteren. Waarschijnlijk is het een beetje van beide." (lacht)

Schrijven met een doel voor ogen

"De samenwerking verbeterde ook mijn beeld van copywriters", bekent Andy. "Want ik werkte in mijn carrière al met heel wat tekstschrijvers. Te vaak kreeg ik de indruk dat ze zomaar iets deden. En vooral een mooie tekst wilden afleveren. Seppe belt en schrijft met een duidelijk doel voor ogen. Zo moet het ook, natuurlijk."

Geen enkele negatieve reactie

Klant tevreden, dus. Maar waren zijn klanten dat ook? Andy neemt de spanning weg: "We hoefden geen seconde te twijfelen over het rendement van de tekst. Duizenden klanten ontvingen de e-mail, en geen enkele reageerde negatief. Dat maakten we nog nooit mee. Wij hebben onze vaste tekstpartner dus gevonden!"

 

Banner AlfaNet