Ga naar de inhoud
Let op: Om het voor u gemakkelijk te maken, gebruikt deze website cookies. Akkoord Niet oké.
Smartphone-marketing

De Nokia 3310 gaf de voorzet voor de gesofisticeerde staaltjes vakmanschap van vandaag. Met deze tips voor smartphone-marketing speelt u er handig op in.

Van Nokia 3310 tot smartphone-marketing.

De Nokia 3310 zaliger kondigde een nieuw tijdperk aan: communicatie kan plots altijd en overal. Zéker nu geniale apps de basisfuncties van een gsm overschaduwen.

Ook de kar van smartphone-marketing boldert in ijltempo verder. Als verstandige marketeer blijft u dus niet achter. Begin met uw website mobielvriendelijk te maken. En ga dan verder met deze drie tips:

1. Smartphone-marketing is sociaal

Schurkte ú ooit tegen het dijbeen van een prospect? Of zat u samen met hem op het toilet? Zijn smartphone wel! Best intiem, zo’n toestel. Maak uw smartphone-marketing dus ook persoonlijk: ga de dialoog aan. Niet alleen in uw webteksten, ook via de sociale media. Uw beloning? Uw prospects praten daar verder, met en over u.

2. Smartphone-marketing is gevat

Een klein scherm? Daar hoort een korte, eenvoudige boodschap bij. In één oogopslag zichtbaar.

De kar van smartphone-marketing boldert in ijltempo verder.

3. Smartphone-marketing is geïntegreerd

Smartphone-gebruikers multitasken. Ze whatsappen terwijl ze lezen, tv kijken of met de radio meebrullen. Integreer uw smartphone-marketing dus in een ruimere strategie. Waarin u uw verschillende campagnes naadloos op elkaar afstemt: digitaal, in uw winkel of kantoor, en via de meer traditionele kanalen als dagbladen of flyers.

 

Zoveel nieuwe mogelijkheden dankzij smartphone-marketing … had u dat in de tijd van de Nokia 3310 ook maar durven te vermoeden?

De Nokia 3310 kondigde een revolutie aan: die van de #MobieleMarketing. Deel dit op Facebook , Twitter en LinkedIn
#Marketingtips voor het nageslacht van de Nokia 3310. Deel dit op Facebook , Twitter en LinkedIn
Smartphone-marketing is sociaal, gevat en geïntegreerd. #MobieleMarketing Deel dit op Facebook , Twitter en LinkedIn