Ga naar de inhoud
Let op: Om het voor u gemakkelijk te maken, gebruikt deze website cookies. Akkoord Niet oké.
contentstrategie

Kies voor een sterke contentstrategie. En publiceer veel, kwaliteitsvol en gericht. Net zoals ambitieuze wetenschappers doen om zich een weg naar de top te banen. Publish or perish: artikels of armoede.

Word professor in contentstrategiePublish or perish. Artikels of armoede. Het is de harde realiteit in de academische wereld. Wie wil opklimmen, moet opvallen: door sterke wetenschappelijke artikels te publiceren.

U zit in dezelfde situatie. Tussen veel bedrijven die vechten om de aandacht van die ene consument. Als u eruit wilt springen, moet u … publiceren. Ontdek hoe een goede contentstrategie eruitziet volgens het publish or perish-principe.

Contentstrategie: véél publiceren

Een wetenschapper maakt naam met veel artikels op zijn palmares. U ook, want:

• U bindt uw klanten aan u. Zet regelmatig iets op uw blog. Uw lezer waardeert interessante en amusante afleiding.
U scoort hoger in Google. Want de zoekmachine wéét dat uw site up-to-date is. En verwijst haar zoekers met een gerust hart door.

 

U concurreert met veel andere bedrijven die vechten om de aandacht van die ene consument. Als u eruit wilt springen, moet u … publiceren.

Contentstrategie: kwalitatief publiceren

Een wetenschappelijk artikel verschijnt niet zomaar in een vooraanstaand tijdschrift. Het krijgt pas na peer-reviews zijn 'go'. Ook u stelt klanten en Google niet tevreden met inhoudelijke rommel. Toon uw expertise, zodat de lezer u professioneel en behulpzaam vindt. En maak van elk stukje een parel die u zelf het delen waard zou vinden. Een must voor een puike contentstrategie.

Contentstrategie: gericht publiceren

Een ambitieuze wetenschapper legt zijn publicatie-eieren in verschillende mandjes. Zodat hij een groot en gevarieerd publiek bereikt. Volg die slimme contentstrategie en mik op meerdere kanalen. Een nieuwsbrief versturen? Posten op uw sociale media? Bezoekers laten stranden op een landingspagina? Mogelijkheden zat!


Goed, genoeg nu met uw neus in de boeken gezeten. Tijd om te … publiceren!


Stefanie Vanstaen

Een goede #contentstrategie? Veel, kwalitatief en doelgericht publiceren. Deel dit op Facebook , Twitter en LinkedIn
Publish or perish. Een harde wet uit de academische wereld die ook in de commerciële wereld geldt. Deel dit op Facebook , Twitter en LinkedIn
Artikels of armoede? Word professor in de #contentstrategie dankzij #publishorperish. Deel dit op Facebook , Twitter en LinkedIn