Ga naar de inhoud
Let op: Om het voor u gemakkelijk te maken, gebruikt deze website cookies. Akkoord Niet oké.
Kennis delen

Contentmarketing is eenvoudig. Start vandaag met uw kennis te delen. Bouw zo aan een duurzame vertrouwensrelatie met uw prospects. En wacht tot ze klanten worden.

Kennis delen is als dealen28 april 2001. Een handvol vrienden en vijf prospects ontvangen het eerste nummer van de Schrijf.be-nieuwsbrief

Veertien jaar later heeft die bijna tienduizend abonnees. Hoe zij hun lezer overtuigen, zouden ze ondertussen moeten weten. Toch ben ik niet werkloos, en bloeit Schrijf.be als nooit tevoren.

Waarom? Omdat ik mij hou aan onze stilzwijgende deal:

  • Ik deel onze schrijfkennis en -kunde met onze abonnees.
  • Zij schenken gaandeweg hun vertrouwen aan mij.

 

Die cirkel van geven en nemen heet contentmarketingMaar ik noem het: zó trots zijn op wat je doet dat je er niet over kunt zwijgen.

U wordt daar beter van, en wij uiteindelijk ook. Want vroeg of laat hebt u geen zin om zelf te schrijven. En op wie rekent u dan? Niet op een onbekende freelancer. Wel op wie u met raad en daad bijstond: Schrijf.be.

Het succesrecept voor onlinesucces? Contentmarketing.

Die aanpak werkt voor ons. En hij werkt voor u, omdat het succesrecept zo eenvoudig is:

  1. Strooi in uw vakgebied rijkelijk gratis informatie mét meerwaarde rond.
  2. Doe dat met de regelmaat van een klok. Op uw website of social media, in uw blog of nieuwsbrief, in casestudy's of white papers.
  3. Warm zo 'koude' prospects op met uw vrijgevigheid. En wacht geduldig tot ze bij u aankloppen om te bestellen.

 

"Maar over mijn vakgebied valt niets boeiends te vertellen!”

Saaie sector? Nonsens. Ook uw bedrijf barst van de expertise, die schreeuwt om gedeeld te worden. U hebt het antwoord op de vragen die uw prospects zich stellen. En die ze dus ook aan Google stellen. Waar u hen met uw SEO-landingspagina wegkaapt van uw concurrenten:

  1. Prospects krijgen u in het vizier.
  2. U wint hun vertrouwen.
  3. Zij kopen.
     

Werk dus vanaf vandaag aan die duurzame vertrouwensrelatie tussen u en uw prospects: deel uw kennis. En zoekt u contentmarketeers die u daarbij helpen? Hier zijn we!

 

Wim

Een kwestie van geven en nemen: #contentmarketing Deel dit op Facebook , Twitter en LinkedIn
Bent u een dealer in kennis? #contentsharing Deel dit op Facebook , Twitter en LinkedIn
Deel uw kennis vandaag. En wacht tot uw prospects klanten worden. #contentmarketeers Deel dit op Facebook , Twitter en LinkedIn