Ga naar de inhoud
Let op: Om het voor u gemakkelijk te maken, gebruikt deze website cookies. Akkoord Niet oké.
Scoren in Google

Scoren in Google? Voed uw site met nieuwe inhoud. En vooral met goede inhoud. Dan scoort u hoog. Want Google wil zijn klanten goed bedienen.

Scoren in Google: dat doe je met SEO.

Scoren in Google: doe het met inhoud

Google tevreden, u tevreden

Hoog in de Google-resultaten schitteren? Het codewoord is: inhoud. Góéde inhoud. Veel inhoud.

Zoeker = klant van Google

Google is een bedrijf als een ander. Het wil klanten maken en houden.

Vraag: hoe werft ú een klant en hoe houdt ú hem tevreden? Door hem snel en precies te bieden wat hij vraagt, professioneel advies inbegrepen.

Vraag: hoe houdt Google zijn klant tevreden? Idem: door zijn vraag snel, precies en professioneel te beantwoorden.

Zo, daarmee weet u meteen welke pagina's Google hoog laat scoren: snelle pagina's met excellente inhoud. Scoren in Google = driekwart inhoud.

High-quality sites om te scoren in Google

Google maakt geen geheim van wat een 'high-quality site' is. Integendeel: ontdek de Google-lijst. Merkt u hoe álles er om inhoud draait?

Prima pagina's zijn voor de zoekrobot:

  • geloofwaardig en deskundig
  • helder, origineel en met toegevoegde waarde
  • vlot geschreven, zonder stijl- of spelfouten
  • netjes ingedeeld (meer over SEO-copywriting)

Scoren in Google = uw kennis delen

Geef de zoekmachine wat haar klanten vragen: antwoorden! Zoals met pagina's waarop u uw kennis deelt. Die trekken Google-klanten uw website in. Overtuigt u hen daar van uw kennis? Dan klikken ze door naar uw verkooppagina's. En worden zij ook úw klant.

Bent u aardig voor Google-klanten? Dan is Google aardig voor u.

Case: zo scoort u in Google met content

Een voorbeeld? Zoek eens naar 'copywriting' in België.
De eerste drie resultaten zijn van ... ons:

placeholder

Is onze topscore voor 'copywriting' toevallig?

Nee, want wij bieden Google wat zijn klant zoekt. En als blijk van waardering schotelt de zoekrobot hem onze pagina's als eerste voor:

Kortom: wij leveren de antwoorden op de vragen die de Google-klant zich stelt wanneer hij naar 'copywriting' zoekt.

Zoeker blij? Google blij. Wij blij!

Blijven scoren in Google = nieuwe inhoud

Hecht u nog belang aan het nieuws van vorig jaar? Google ook niet. Het weet precies welke websites werken aan hun inhoud. Zoals met maandelijkse tips of een blog. Daarom ook prijkt onze dagelijkse blog al een uur na publicatie in de zoekresultaten.

Scoren in Google = een kwart techniek en reputatie

Scoren in Google draait dus in de eerste plaats om waardevolle inhoud creëren – en blijven creëren. Voor de rest vertrouwt u op betrouwbare SEO-specialisten:

Slotsom: om te scoren bij Google komt u al een eind met gezond verstand en puike webteksten. En als wij nu iets op overschot hebben ... Helpen we u een handje met uw webteksten?

 

Scoren in #Google? Geef de zoekmachine wat hij wilt. Deel dit op Facebook , Twitter en LinkedIn
Google wil u geven wat u vraagt: een precies en professioneel antwoord. Speel daarop in. Deel dit op Facebook , Twitter en LinkedIn
Hoog scoren in #Google? Met geloofwaardige en deskundige pagina's. Deel dit op Facebook , Twitter en LinkedIn