Ga naar de inhoud
Let op: Om het voor u gemakkelijk te maken, gebruikt deze website cookies. Akkoord Niet oké.
Mailing goedkoop

Laat de (dure) vorm eens niet primeren op de inhoud. Verstuur een mailing voor de prijs van een postzegel ... en word gelezen!

Uw mailing ... voor de prijs van een postzegel.

Laat uw direct marketing renderen

Uw mailing voor de prijs van de postzegel

Mailings worden gehaat of verheerlijkt. Wie heeft het bij het rechte eind? En waarom? Dit is een pleidooi voor het efficiënt en correct gebruik van mailings in direct marketing.

Direct marketing = verticaal klassement?

Mailings gaan onherroepelijk de vuilbak in ...

  • als de mailing de nieuwsgierigheid niet prikkelt
  • als de geadresseerde niet meteen zijn persoonlijk voordeel ziet
  • als de mailing niet aanspoort tot onmiddellijke actie
  • als de zinnen te lang en te complex zijn
  • als de mailing niet kadert in een groter geheel

De (dure) vorm primeert te vaak op de inhoud en de strategische aanpak. Mailings kregen zo de kwalijke bijklank van 'geldverslindend' en 'met lage return on investment'.

Direct marketing die wordt gelezen!

Een goede mailing hoeft niet meer te kosten dan de prijs van de postzegel (abstractie makend van de 'intellectuele arbeid'). Dit zijn alvast enkele condities die absoluut moeten vervuld zijn. Een goede direct marketing-actie ...

  • kadert in een overkoepelende promotionele actie
  • heeft 1 enkele boodschap
  • roept op tot interactie via bijv. antwoordkaart, fax-coupon of callcenter
  • heeft maximaal 10 fixatiepunten
  • herhaalt de essentie in het postscriptum
  • hanteert een eenvoudige taal
  • heeft zinnen van gemiddeld maximaal 10 woorden
  • draagt een leesbare handtekening
  • heeft geen 'postdatum'
  • onderlijnt de kernwoorden
  • biedt persoonlijk voordeel in de onderwerpregel

Een mailing voor de prijs van de postzegel

Beantwoorden uw mailings aan al deze vereisten en aan nog een hele reeks andere? Dan zullen zij succesrijk zijn. Want u beïnvloedt zelf het gedrag van uw klant, zodat het resultaat voorspelbaar wordt. Zelfs met een gepersonaliseerde zwart-wit mailing op eenvoudig A4-papier. Waar de enige kosten die van de postzegel zijn ...

Direct marketing: probeer het!

Een efficiënte mailing hoeft niet duur te zijn. Schrijf.be neemt u het werk uit handen.

 

Uw mailing ... voor de prijs van een postzegel? Deel dit op Facebook , Twitter en LinkedIn
Een mailing die de nieuwsgierigheid prikkelt? Een veel hogere #ROI! Deel dit op Facebook , Twitter en LinkedIn
Laat de vorm eens níét primeren op de inhoud. En scoor met uw mailing. Deel dit op Facebook , Twitter en LinkedIn