Ga naar de inhoud
Let op: Om het voor u gemakkelijk te maken, gebruikt deze website cookies. Akkoord Niet oké.
SEO-landingspagina

Een opdringerige verkoper? Die jaagt u snel de deur uit. Een tip: zo denkt uw websitebezoeker ook. Met een SEO-landingspagina laat u hem zachtjes neerkomen. En maakt u bovendien ook Google verlekkerd op uw website. 

 

SEO-landingspagina

Trek de Google-zoeker uw website in

SEO-landingspagina in vier stapjes

"Welkom in mijn winkel. Koop nu dit product!"
Van een koude ontvangst gesproken ... Maar hoeveel websites behandelen u net zo? En hoe vermijdt u dat u zelf uw prospects zo aanspreekt?

Zaai toegevoegde webwaarde op uw SEO-landingspagina

Is uw website onder handen genomen door een SEO-specialist? Dan scoort hij vast hoog in Google voor úw producten of diensten.

Helaas zoekt de internaut eerst algemene informatie, die zijn beslissing in een bepaalde richting duwt. Aan u om hem naar úw website toe te trekken. Zo versiert u een eerste contact dat géén verkoopgesprek is. Stoffeer daarom uw website met extra SEO-pagina's met toegevoegde waarde. Zoals de pagina met tips die u nu leest.

U zocht in Google op 'SEO-landingspagina' en belandde ... hier. Waar we u niet meteen een verkoper door de strot rammen. Maar waar u eerst nagaat of landingspagina's iets voor u kunnen betekenen.

Uw SEO-landingspagina verlekkert Google én uw prospects

SEO-landingspagina's in vier stapjes:

  1. Vraag u af welke informatie een prospect nodig heeft
    vóór hij aan kopen denkt. Lijst deze woorden op.
  2. Schrijf voor elk van de woorden of woordengroepen
    een webpagina met to the point informatie.
  3. Maak Google zo verlekkerd op uw extra webpagina's
    dat hij ze bovenaan in zijn resultaten zet.
  4. Zorg ervoor dat de prospect die erop landt,
    vroeg of laat doorklikt naar uw verkooppagina.

Het resultaat? Een surfer belandt op uw website. Hij krijgt eerst randinformatie om een beslissing te nemen. En wordt dan pas – goedgemutst – 'versast' naar úw oplossing.

SEO-landingspagina's lokken klanten voor Schrijf.be

Concreet? Een prospect zoekt op 'SEO webteksten' in Google. De eerste link die hij tegenkomt, is:

SEO-landingspagina voorbeeld SEO-webteksten

Hij leest onze uitleg over SEO-webteksten en snuistert rond op verwante pagina's. Maar ziet al die tijd rechts een grote call to action naar de verkooppagina. Waarop hij klikt wanneer híj er klaar voor is.

Eenmalige investering = jarenlange opbrengst

Extra webpagina's met toegevoegde waarde creëren: dát is mijn raad. U investeert eenmaal en plukt jarenlang de vruchten – zonder dure Google-advertenties. Alleen moet de webpagina zo geschreven zijn dat ze én Google én uw potentiële klant verlekkert. En dát is voer voor SEO-copywriters.

E-nieuwsbrief als drijvende kracht voor uw SEO-landingspagina

Een extra webpagina voor élk zoekwoord schrijven? Titanenwerk! Maar Rome is ook niet op één dag gebouwd. Doe het daarom rustig aan. Laat elke maand één extra tipspagina schrijven die u naar de hoogste Google-regionen katapulteert. En verstuur die meteen ook als e-nieuwsbrief. Dubbele winst! Zo doet Schrijf.be het al jaren – met succes. ;-)

Landingspagina for all seasons

Wanneer u een landingspagina nog gebruikt? Altijd.

Zó schrijft u de ideale #SEO-landingspagina. Deel dit op Facebook , Twitter en LinkedIn
Extra klanten lokken? Pak ze in met SEO-landingspagina's. Deel dit op Facebook , Twitter en LinkedIn
Laat uw websitebezoekers zacht landen: op een SEO-landingspagina. Deel dit op Facebook , Twitter en LinkedIn