Ga naar de inhoud
Let op: Om het voor u gemakkelijk te maken, gebruikt deze website cookies. Akkoord Niet oké.
Bedrijfsbezoek

Blik achter de schermen? Die gunt u uw doelpubliek op diverse manieren. Met een virtuele rondleiding, een dagboek of persoonlijke profielpagina’s voor uw medewerkers. Of laat uw klanten aan het woord over de samenwerking.

Uw klanten? Nieuwsgierige aagjes: razend benieuwd naar uw dagverloop. Uw hebbelijke en onhebbelijke trekjes. Collega’s, rituelen, prullen op uw bureau, … Uw interne keuken lonkt verleidelijk! Trek daaruit voordeel: stel uw werkplek open voor het publiek. Met een (online-)bedrijfsbezoek.

Bedrijfsbezoek: op het scherm

Bent u trots op uw bedrijf en wilt u uw deuren wijd open gooien? Ook op het wijde web? Enkele mogelijkheden: 

  1. Hou een virtuele open dag: loods uw klanten door uw gebouw met een vooraf gemaakte video of beantwoord vragen in real time met Facebook Live!
  2. Tik uw belevenissen – en die van uw collega’s – een week lang neer in een onlinedagboek. En vul ze aan met foto’s.
  3. Schets iedere collega op zijn persoonlijke profielpagina.

Waarom? People buy people. Geef uw bedrijf dus een gezicht en uw doelpubliek een inkijk – zelfs een panorama als het moet. Zo toont u meteen: wij hebben geen geheimen voor u!

placeholderBedrijfsbezoek: klant in de kijker

Betrek ook uw klanten. Laat hen zelf aan het woord over uw samenwerking. Toon dus niet alleen de shiny eindresultaten, maar breng ook het werkproces in beeld. Gaat u op klantenbezoek? Belegt u een brainstorm met de klant? 

Post dan een foto voor het bedrijfsgebouw of leg een moment aan de vergadertafel vast. En tag uw klant erin: extra reclame voor hem én voor u.

bedrijfsbezoek

Geef uw bedrijf een gezicht en uw doelpubliek inkijk

 

 

 

Bedrijfsbezoek: acties in de spotlight

bedrijfsbezoek

In Zweden begrijpen ze alvast hoe je het raam van je interne keuken wagenwijd openzet. Met The Swedish Number-campagne gooide de Zweedse toerismedienst hoge ogen. Wie een welbepaald nummer belde, kreeg een willekeurige Zweed aan de lijn, die je het antwoord op alle vragen over het land serveerde.

En wat dacht u van deze hilarische miniprofielen van timetrackbedrijf Toggl? Tip: vergeet in uw achter-de-schermenacties het snuifje humor niet. Cruciaal om te worden gesmaakt!

 

Laat uw publiek piepen: #bedrijfsbezoek #tips. Deel dit op Facebook , Twitter en LinkedIn
Tóón hoe magie ontstaat in uw bedrijf: #bedrijfsbezoek. Deel dit op Facebook , Twitter en LinkedIn
Uw klanten zijn gluurders! Gun hen een blik tijdens een #bedrijfsbezoek: video, dagboek, profiel, … Deel dit op Facebook , Twitter en LinkedIn