Ga naar de inhoud
Let op: Om het voor u gemakkelijk te maken, gebruikt deze website cookies. Akkoord Niet oké.
Schrijftips

Content: deel uw kennis

SEO? Fruitje van een cent!

SEO? Fruitje van een cent!

Zoekmachinemarketing

Schrijven voor zoekmachines? Nooit doen! Schrijf liever voor zoekers.

Nieuwsbrief voor SEO

Nieuwsbrief voor SEO

Zoekmachinemarketing

Al die SEO-webteksten schrijven? Dat lukt nooit in één keer. Gelukkig is er uw nieuwsbrief!

Over SEO, alt tags en meer

Over SEO, alt tags en meer

Zoekmachinemarketing

Picture perfect? Ja, anders laat de surfer ook uw content links liggen. Zorg voor het gepaste plaatje. En krijg er een cadeau van Google bij!

5 trucs om niet te scoren in Google

5 trucs om niet te scoren in Google

Zoekmachinemarketing

Verdwijnen uit Google? Met deze hocus pocus komt u er snel.

SEO-silo’s vullen en onderhouden

SEO-silo’s vullen en onderhouden

Zoekmachinemarketing

SEO-silo’s werken alleen als u ze juist vult: met minstens vijf pagina’s vol relevante inhoud.

De biologie van de gastblog

De biologie van de gastblog

Contentstrategie

Een goede gastblog werkt net zoals bestuiving, met voordelen voor bij (gastheer) én bloem (gastblogger). 

Clickbait vernielt uw imago

Clickbait vernielt uw imago

Contentwriting

Wat deze tip met uw leven doet, gelooft u nooit! Of hoe en waarom u clickbait maar beter omzeilt.

Ontsluier uw schat aan oude content

Ontsluier uw schat aan oude content

Socialmediamarketing

Ga op schattenjacht. Duik parels van filmpjes en blogs op. En laat uw oude content opnieuw schitteren in honderden ogen.

Scoor met een goede bedrijfsnaam

Scoor met een goede bedrijfsnaam

Contentwriting

Een bedrijfsnaam die blijft echoën bij uw klanten? Ontdek hoe u dat doet. 

Schrijven voor b2b-publiek? De jacht is geopend!

Schrijven voor b2b-publiek? De jacht is geopend!

Contentwriting

Schrijven voor een b2b-publiek vergt een specifieke aanpak. Wees direct, daadkrachtig en professioneel in uw b2b-teksten.

Deel uw kennis nog beter: lees meer tips