Ga naar de inhoud
Let op: Om het voor u gemakkelijk te maken, gebruikt deze website cookies. Akkoord Niet oké.
Schrijftips

Content: deel uw kennis

Over SEO, alt tags en meer

Over SEO, alt tags en meer

Zoekmachinemarketing

Picture perfect? Ja, anders laat de surfer ook uw content links liggen. Zorg voor het gepaste plaatje. En krijg er een cadeau van Google bij!

5 trucs om niet te scoren in Google

5 trucs om niet te scoren in Google

Zoekmachinemarketing

Verdwijnen uit Google? Met deze hocus pocus komt u er snel.

SEO-silo’s vullen en onderhouden

SEO-silo’s vullen en onderhouden

Zoekmachinemarketing

SEO-silo’s werken alleen als u ze juist vult: met minstens vijf pagina’s vol relevante inhoud.

SEO? Fruitje van een cent!

SEO? Fruitje van een cent!

Zoekmachinemarketing

Schrijven voor zoekmachines? Nooit doen! Schrijf liever voor zoekers.

Nieuwsbrief voor SEO

Nieuwsbrief voor SEO

Zoekmachinemarketing

Al die SEO-webteksten schrijven? Dat lukt nooit in één keer. Gelukkig is er uw nieuwsbrief!

Social media zijn óók zoekmachines

Social media zijn óók zoekmachines

Zoekmachinemarketing

Wat Google, Facebook en Twitter gemeen hebben? Het zijn alle drie zoekmachines.

Vlaming in Nederland? Geen tweede kans voor een eerste indruk!

Vlaming in Nederland? Geen tweede kans voor een eerste indruk!

Contentwriting

Nederlanders staan scherp

Laat anderen uw content schrijven

Laat anderen uw content schrijven

Contentwriting

Content schrijven of laten schrijven? Wissel gewoon af. En doe een beroep op klanten, partners en collega’s.

Aladdin en mobiele marketing

Aladdin en mobiele marketing

Contentwriting

Mobiele marketing is als swipen over de wonderlamp van Aladdin: u roept een enorme kracht op. Die de wensen van uw business vervult.

Uw eerste infographic maken

Uw eerste infographic maken

Contentstrategie

Een infographic maken: hoe begint u eraan? Laat de gratis tools even voor wat ze zijn en stel uzelf drie vragen.

Deel uw kennis nog beter: lees meer tips

Copywriting: overtuig!

SEO-landingspagina

SEO-landingspagina

Teksttypes: digitaal

Gun uw websitebezoeker een zachte landing. Verwelkom hem met een SEO-landingspagina. 

Meer geheimen van de copywriter

Meer geheimen van de copywriter

Taaltips

Lui zijn? Niets mis mee! En uw lezer heeft er óók recht op.

Website - Val met de deur in huis

Website - Val met de deur in huis

Teksttypes: digitaal

Websiteteksten? Val gerust met de deur in huis. Uw lezer neemt u dat heus niet kwalijk, integendeel!

Zet uw writer’s block voor het blok

Zet uw writer’s block voor het blok

Insteek

Soms krijgt u geen letter op papier. Uren tikken voorbij, maar uw blad blijft ... leeg. Hoe pakt u zo'n writer's block aan? Ontdek onze tips!

Wij, ik of u?

Wij, ik of u?

Stijl

Stel in uw teksten uw lezer centraal: ga van 'wij' naar 'u'. 

U of jij: kunt u te beleefd zijn?

U of jij: kunt u te beleefd zijn?

Stijl

Schrijf ik ‘jij’ of ‘u’? Die vraag krijgt onze Schrijfdokter vaak in schrijftrainingen. Zijn reactie: “Daarop kan ik niet antwoorden. Dat bepaalt u, samen met uw klant.” Maar toch: 5 tips!

Vertel eens iets over uzelf

Vertel eens iets over uzelf

Teksttypes: digitaal

Wat zet u op uw 'over ons'-pagina? Ontdek de drie need to haves en drie nice to haves

SEO - description tag

SEO - description tag

Teksttypes: digitaal

Scoor hoog bij de bezoekers van Google. Hoe? Verleid hen met uw description tag. 

Enkelvoud siert

Enkelvoud siert

Stijl

Sprak een medewerker u ooit persoonlijk aan met: "Dag collega's, blij dat ik jullie ontmoet!"? Nee, toch. Waarom doet u dat dan wel in uw eigen e-mails?

Uw 404-pagina

Uw 404-pagina

Teksttypes: digitaal

Een foutpagina? Die maakt u maar beter goed. Want alleen zo houdt u uw bezoeker waar u hem wilt houden: op uw site.

Overtuig nog beter: lees meer tips