Ga naar de inhoud
Let op: Om het voor u gemakkelijk te maken, gebruikt deze website cookies. Akkoord Niet oké.
Schrijftips

Content: deel uw kennis

SEO? Fruitje van een cent!

SEO? Fruitje van een cent!

Zoekmachinemarketing

Schrijven voor zoekmachines? Nooit doen! Schrijf liever voor zoekers.

SEO-silo’s vullen en onderhouden

SEO-silo’s vullen en onderhouden

Zoekmachinemarketing

SEO-silo’s werken alleen als u ze juist vult: met minstens vijf pagina’s vol relevante inhoud.

Nieuwsbrief voor SEO

Nieuwsbrief voor SEO

Zoekmachinemarketing

Al die SEO-webteksten schrijven? Dat lukt nooit in één keer. Gelukkig is er uw nieuwsbrief!

Vervang Google door StartPage

Vervang Google door StartPage

Zoekmachinemarketing

Snel checken hoe uw bedrijf het in Google doet? Gebruik StartPage in plaats van Google!

Over SEO, alt tags en meer

Over SEO, alt tags en meer

Zoekmachinemarketing

Picture perfect? Ja, anders laat de surfer ook uw content links liggen. Zorg voor het gepaste plaatje. En krijg er een cadeau van Google bij!

5 trucs om niet te scoren in Google

5 trucs om niet te scoren in Google

Zoekmachinemarketing

Verdwijnen uit Google? Met deze hocus pocus komt u er snel.

Online-conversie met gratis content: 3 tips

Online-conversie met gratis content: 3 tips

Contentstrategie

Trek uw stoute schoenen aan en vraag uw lezer iets in ruil voor uw gratis content. Maar pak uw online-conversie slim aan.

Blokkeer niet op AdBlock

Blokkeer niet op AdBlock

Contentstrategie

Verspil uw marketingbudget niet: door AdBlock ziet het gros van de surfers uw banner of reclamefilmpje niet eens. Hoe u AdBlock omzeilt? Met contentmarketing.

Strike! Deeltips voor nieuwe content

Strike! Deeltips voor nieuwe content

Socialmediamarketing

Doe een gooi naar succes: deel content op social media meer dan één keer. 

De vijf trucs van Dimitri Bontinck

De vijf trucs van Dimitri Bontinck

Contentstrategie

Dimitri Bontinck, een content marketing genie? Ontdek hier 5 van zijn tactieken. 

Deel uw kennis nog beter: lees meer tips

Copywriting: overtuig!

Meer geheimen van de copywriter

Meer geheimen van de copywriter

Taaltips

Lui zijn? Niets mis mee! En uw lezer heeft er óók recht op.

U of jij: kunt u te beleefd zijn?

U of jij: kunt u te beleefd zijn?

Stijl

Schrijf ik ‘jij’ of ‘u’? Die vraag krijgt onze Schrijfdokter vaak in schrijftrainingen. Zijn reactie: “Daarop kan ik niet antwoorden. Dat bepaalt u, samen met uw klant.” Maar toch: 5 tips!

Website - Val met de deur in huis

Website - Val met de deur in huis

Teksttypes: digitaal

Websiteteksten? Val gerust met de deur in huis. Uw lezer neemt u dat heus niet kwalijk, integendeel!

SEO-landingspagina

SEO-landingspagina

Teksttypes: digitaal

Gun uw websitebezoeker een zachte landing. Verwelkom hem met een SEO-landingspagina. 

Enkelvoud siert

Enkelvoud siert

Stijl

Sprak een medewerker u ooit persoonlijk aan met: "Dag collega's, blij dat ik jullie ontmoet!"? Nee, toch. Waarom doet u dat dan wel in uw eigen e-mails?

Wij, ik of u?

Wij, ik of u?

Stijl

Stel in uw teksten uw lezer centraal: ga van 'wij' naar 'u'. 

Zet uw writer’s block voor het blok

Zet uw writer’s block voor het blok

Insteek

Soms krijgt u geen letter op papier. Uren tikken voorbij, maar uw blad blijft ... leeg. Hoe pakt u zo'n writer's block aan? Ontdek onze tips!

Vertel eens iets over uzelf

Vertel eens iets over uzelf

Teksttypes: digitaal

Wat zet u op uw 'over ons'-pagina? Ontdek de drie need to haves en drie nice to haves

SEO - description tag

SEO - description tag

Teksttypes: digitaal

Scoor hoog bij de bezoekers van Google. Hoe? Verleid hen met uw description tag. 

Egoscan

Egoscan

Inhoud

Hoe groot is uw ego? U steekt veel energie in het schrijven van uw teksten. Dan wilt u toch dat die ook gelezen worden?

Overtuig nog beter: lees meer tips