Ga naar de inhoud
Let op: Om het voor u gemakkelijk te maken, gebruikt deze website cookies. Akkoord Niet oké.
Schrijftips

Content: deel uw kennis

Vervang Google door StartPage

Vervang Google door StartPage

Zoekmachinemarketing

Snel checken hoe uw bedrijf het in Google doet? Gebruik StartPage in plaats van Google!

Pr omarmt contentmarketing

Pr omarmt contentmarketing

Contentstrategie

Uw content marketeer en pr-pro zijn twee handen op één buik. Of zo zou het toch moeten zijn. Verken hier hoe u de twee doet rijmen.

De kleuren van de sociale media

De kleuren van de sociale media

Socialmediamarketing

Deel uw klanten op in vier groepen: geel, rood, groen en blauw. En spreek dan elke groep aan op de juiste manier.

Nokia 3310 plantte de zaadjes voor smartphone-marketing

Nokia 3310 plantte de zaadjes voor smartphone-marketing

Contentstrategie

De Nokia 3310 luidde het smartphone-tijdperk in. Drie tips voor uw smartphone-marketing.

Yes, we care!

Yes, we care!

Socialmediamarketing

Webcare: een onmisbaar element van uw marketingstrategie. Ontdek hoe u het slim aanpakt.

What the FAQ?

What the FAQ?

Contentstrategie

Prospects vermommen hun bezwaren als vragen. Welke?

Uw eerste infographic maken

Uw eerste infographic maken

Contentstrategie

Een infographic maken: hoe begint u eraan? Laat de gratis tools even voor wat ze zijn en stel uzelf drie vragen.

SEO siloing: groepeer uw content per thema

SEO siloing: groepeer uw content per thema

Zoekmachinemarketing

Met goed uitgedokterde SEO siloing kaapt u topposities weg in Google. Want u claimt volledige thema’s, niet alleen specifieke trefwoorden.

Schrijven voor b2b-publiek? De jacht is geopend!

Schrijven voor b2b-publiek? De jacht is geopend!

Contentwriting

Schrijven voor een b2b-publiek vergt een specifieke aanpak. Wees direct, daadkrachtig en professioneel in uw b2b-teksten.

Blokkeer niet op AdBlock

Blokkeer niet op AdBlock

Contentstrategie

Verspil uw marketingbudget niet: door AdBlock ziet het gros van de surfers uw banner of reclamefilmpje niet eens. Hoe u AdBlock omzeilt? Met contentmarketing.

Deel uw kennis nog beter: lees meer tips

Copywriting: overtuig!

Twijfelwoorden

Twijfelwoorden

Taaltips

Uw lezer overtuigen als u niet zelfzeker bent? Lukt nooit. Schrap dus elke twijfel.

Zet uw writer’s block voor het blok

Zet uw writer’s block voor het blok

Insteek

Soms krijgt u geen letter op papier. Uren tikken voorbij, maar uw blad blijft ... leeg. Hoe pakt u zo'n writer's block aan? Ontdek onze tips!

Tekst uw testen!

Tekst uw testen!

Inhoud

Wie beschermt u tegen communicatieblunders? Uw lezer - áls u het hem beleefd vraagt.

Werkwoorden die werken

Werkwoorden die werken

Stijl

Laat uw lezer kwijlen, slurpen en smakken. Gebruik plastische werkwoorden. En soupeer met de winst die ze u opleveren. 

Factsheets

Factsheets

Teksttypes: op papier

Verdeel en heers. Julius Caesar wist het al, en ook voor uw factsheet is het een goed idee. Probeer dus zeker niet om álles in uw tekst te proppen.

SEO - scoren in Google

SEO - scoren in Google

Teksttypes: digitaal

De bovenste resultaten als je 'copywriting' intikt op Google? Die zijn van ... ons.  Hoe dat komt? Omdat wij Google geven wat het vraagt: excellente inhoud. Volg onze tips en scoor zelf hoog!

Uniform woordgebruik

Uniform woordgebruik

Stijl

De schrijfstijl in uw bedrijf maakt of kraakt uw bedrijfsimago. Met een stijlgids zorgt u ervoor dat uw teksten uniform zijn. U straalt meteen professionalisme uit!

Verslagen door jaarverslagen?

Verslagen door jaarverslagen?

Teksttypes: op papier

Deel uw jaardagboek met uw klanten. In een knap en helder jaarverslag.

E-mails

E-mails

Teksttypes: digitaal

Geef uw e-mails vleugels. En zorg er zo voor dat ze over de vier hordes vliegen!

Persbericht

Persbericht

Teksttypes: op papier

Een persbericht dat de pers haalt? Maak journalisten het hof.

Overtuig nog beter: lees meer tips