Ga naar de inhoud
Let op: Om het voor u gemakkelijk te maken, gebruikt deze website cookies. Akkoord Niet oké.
Schrijftips

Content: deel uw kennis

Online-conversie met gratis content: 3 tips

Online-conversie met gratis content: 3 tips

Contentstrategie

Trek uw stoute schoenen aan en vraag uw lezer iets in ruil voor uw gratis content. Maar pak uw online-conversie slim aan.

Pr omarmt contentmarketing

Pr omarmt contentmarketing

Contentstrategie

Uw content marketeer en pr-pro zijn twee handen op één buik. Of zo zou het toch moeten zijn. Verken hier hoe u de twee doet rijmen.

Newsjacking: bent u aasgier of pimpelmees?

Newsjacking: bent u aasgier of pimpelmees?

Contentstrategie

Uzelf in de kijker zetten door in te spelen op het nieuws? Uitstekend idee … zolang u aan newsjacking doet als pimpelmees, en niet als aasgier.

Content maken: schreeuw zelf door de microfoon

Content maken: schreeuw zelf door de microfoon

Contentstrategie

Wacht niet op zelfverklaarde experts en journalisten: ú kent uw vakgebied als geen ander. Content maken dus: schreeuw zelf door de microfoon en toon uw expertise.

Creëer buzz zoals Buzzfeed

Creëer buzz zoals Buzzfeed

Contentstrategie

Buzzfeed? Dat is cool mengen met meerwaarde, om een miljoenenpubliek aan te spreken. Ontdek snel de share-geheimen van Buzzfeed!

De kleuren van de sociale media

De kleuren van de sociale media

Socialmediamarketing

Deel uw klanten op in vier groepen: geel, rood, groen en blauw. En spreek dan elke groep aan op de juiste manier.

Michelin: contentmarketingpionier

Michelin: contentmarketingpionier

Contentstrategie

Ontwikkel uw eigen kwaliteitslabel zoals Michelin.

Content inpakken = klant inpakken

Content inpakken = klant inpakken

Contentstrategie

Presenteer uw klanten content als cadeau. En krijg van hen trouw in ruil. 

SEO? Fruitje van een cent!

SEO? Fruitje van een cent!

Zoekmachinemarketing

Schrijven voor zoekmachines? Nooit doen! Schrijf liever voor zoekers.

White paper: structuur

White paper: structuur

Contentwriting

Een white paper bevat véél info. Drop uw lezer niet in een doolhof, maar neem hem bij de hand met doordachte structuur. In 5 stappen naar een glasheldere white paper.

Deel uw kennis nog beter: lees meer tips