Ga naar de inhoud
Let op: Om het voor u gemakkelijk te maken, gebruikt deze website cookies. Akkoord Niet oké.
Schrijftips

Content: deel uw kennis

Duplicate content: feiten en fabels

Duplicate content: feiten en fabels

Zoekmachinemarketing

Nee, Google straft u niet genadeloos af voor dubbele content. Toch bent u het best op uw hoede. Want een gewaarschuwd man is er … twee waard.

What the FAQ?

What the FAQ?

Contentstrategie

Prospects vermommen hun bezwaren als vragen. Welke?

Nieuwsbrief voor SEO

Nieuwsbrief voor SEO

Zoekmachinemarketing

Al die SEO-webteksten schrijven? Dat lukt nooit in één keer. Gelukkig is er uw nieuwsbrief!

5 trucs om niet te scoren in Google

5 trucs om niet te scoren in Google

Zoekmachinemarketing

Verdwijnen uit Google? Met deze hocus pocus komt u er snel.

SEO siloing: groepeer uw content per thema

SEO siloing: groepeer uw content per thema

Zoekmachinemarketing

Met goed uitgedokterde SEO siloing kaapt u topposities weg in Google. Want u claimt volledige thema’s, niet alleen specifieke trefwoorden.

Verpest uw whitepaper! 9 tips.

Verpest uw whitepaper! 9 tips.

Contentwriting

Een whitepaper? Dat is meer schrappen dan schrijven. Want het kan op zoveel plaatsen misgaan. 9 valkuilen waarin u niet meer trapt.

Verkoop oplossingen, geen producten

Verkoop oplossingen, geen producten

Zoekmachinemarketing

Meer verkopen? Minder verkooppraatjes! Want uw prospect zoekt geen product, wel een oplossing voor zijn probleem.

Over SEO, alt tags en meer

Over SEO, alt tags en meer

Zoekmachinemarketing

Picture perfect? Ja, anders laat de surfer ook uw content links liggen. Zorg voor het gepaste plaatje. En krijg er een cadeau van Google bij!

7 gouden merkambassadeurs

7 gouden merkambassadeurs

Contentstrategie

Schrijf.be deelt pluimen uit! Deze bedrijven verzamelen merkambassadeurs rond hun product of dienst.

Word professor in de contentstrategie

Word professor in de contentstrategie

Contentstrategie

Publish or perish. Artikels of armoede. Een ijzeren wet in de academische wereld, maar óók in de commerciële. Wilt u overleven tussen de moordende concurrentie? Publiceer veel, kwalitatief en gericht.

Deel uw kennis nog beter: lees meer tips