Ga naar de inhoud
Let op: Om het voor u gemakkelijk te maken, gebruikt deze website cookies. Akkoord Niet oké.
Schrijftips

Content: deel uw kennis

5 trucs om niet te scoren in Google

5 trucs om niet te scoren in Google

Zoekmachinemarketing

Verdwijnen uit Google? Met deze hocus pocus komt u er snel.

Over SEO, alt tags en meer

Over SEO, alt tags en meer

Zoekmachinemarketing

Picture perfect? Ja, anders laat de surfer ook uw content links liggen. Zorg voor het gepaste plaatje. En krijg er een cadeau van Google bij!

SEO-silo’s vullen en onderhouden

SEO-silo’s vullen en onderhouden

Zoekmachinemarketing

SEO-silo’s werken alleen als u ze juist vult: met minstens vijf pagina’s vol relevante inhoud.

SEO? Fruitje van een cent!

SEO? Fruitje van een cent!

Zoekmachinemarketing

Schrijven voor zoekmachines? Nooit doen! Schrijf liever voor zoekers.

Nieuwsbrief voor SEO

Nieuwsbrief voor SEO

Zoekmachinemarketing

Al die SEO-webteksten schrijven? Dat lukt nooit in één keer. Gelukkig is er uw nieuwsbrief!

White paper: structuur

White paper: structuur

Contentwriting

Een white paper bevat véél info. Drop uw lezer niet in een doolhof, maar neem hem bij de hand met doordachte structuur. In 5 stappen naar een glasheldere white paper.

SEO siloing: groepeer uw content per thema

SEO siloing: groepeer uw content per thema

Zoekmachinemarketing

Met goed uitgedokterde SEO siloing kaapt u topposities weg in Google. Want u claimt volledige thema’s, niet alleen specifieke trefwoorden.

Content maken: schreeuw zelf door de microfoon

Content maken: schreeuw zelf door de microfoon

Contentstrategie

Wacht niet op zelfverklaarde experts en journalisten: ú kent uw vakgebied als geen ander. Content maken dus: schreeuw zelf door de microfoon en toon uw expertise.

Gratis content geeft u niet voor niets

Gratis content geeft u niet voor niets

Contentstrategie

U deelt uw expertise als gratis content, maar niet voor niets. Drie dingen die u in ruil mag vragen.

Verkoop oplossingen, geen producten

Verkoop oplossingen, geen producten

Zoekmachinemarketing

Meer verkopen? Minder verkooppraatjes! Want uw prospect zoekt geen product, wel een oplossing voor zijn probleem.

Deel uw kennis nog beter: lees meer tips