Ga naar de inhoud
Let op: Om het voor u gemakkelijk te maken, gebruikt deze website cookies. Akkoord Niet oké.
Schrijftips

Content: deel uw kennis

Content maken: schreeuw zelf door de microfoon

Content maken: schreeuw zelf door de microfoon

Contentstrategie

Wacht niet op zelfverklaarde experts en journalisten: ú kent uw vakgebied als geen ander. Content maken dus: schreeuw zelf door de microfoon en toon uw expertise.

Advertorials en de pijlstaartrog

Advertorials en de pijlstaartrog

Contentwriting

De ideale manier om uw nietsvermoedende prospect te strikken? Uw eigen artikel – of advertorial – publiceren in zijn krant of tijdschrift. Duik nu inspiratie op bij de pijlstaartrog! 

Employer branding: blog uzelf bloot

Employer branding: blog uzelf bloot

Contentstrategie

Kruip eens in de huid van uw toekomstige werknemer. Stel: u hebt twee supervacatures op het oog. Zelfde functies, zelfde beloftes. Wáár solliciteert u?

De biologie van de gastblog

De biologie van de gastblog

Contentstrategie

Een goede gastblog werkt net zoals bestuiving, met voordelen voor bij (gastheer) én bloem (gastblogger). 

Uw klant als kleuter: storytelling

Uw klant als kleuter: storytelling

Contentwriting

Storytelling op zijn best? Gericht, simpel en mét emotie. 

Geboorte van de call to action

Geboorte van de call to action

Contentwriting

Een call to action gebruiken in contentwriting? Ja, dat mág, om uw lezer te informeren. 

Zo wordt u (een beetje) Amazon

Zo wordt u (een beetje) Amazon

Contentstrategie

Slim aan one-to-one marketing doen? Pik op wat uw klant interesseert. En speel hem af en toe een interessante hint toe.

Word professor in de contentstrategie

Word professor in de contentstrategie

Contentstrategie

Publish or perish. Artikels of armoede. Een ijzeren wet in de academische wereld, maar óók in de commerciële. Wilt u overleven tussen de moordende concurrentie? Publiceer veel, kwalitatief en gericht.

Duplicate content: feiten en fabels

Duplicate content: feiten en fabels

Zoekmachinemarketing

Nee, Google straft u niet genadeloos af voor dubbele content. Toch bent u het best op uw hoede. Want een gewaarschuwd man is er … twee waard.

10 inspirerende tips om content te recycleren

10 inspirerende tips om content te recycleren

Contentstrategie

Moet u als onderneming continu met nieuwe content aandraven? Helemaal niet! Recycleer bestaande content, en voeg een cruciaal element toe aan uw marketingstrategie.

Deel uw kennis nog beter: lees meer tips