Ga naar de inhoud
Let op: Om het voor u gemakkelijk te maken, gebruikt deze website cookies. Akkoord Niet oké.
Schrijf.be

Copywriters: wat drijft hen? Waarvan worden ze warm of koud? Neem een kijkje achter de schermen!

Zuigen of rocken?

Schrijven vanuit briefingSome days just suck. "Ik vind je tekst niet goed." Een klant vindt zich maar niet in de copy waarin een Schrijfbe'er zijn ziel legde. Terwijl die – soms hardop – denkt: meneer, mevrouw, vraag het eerst eens aan de échte klant: uw lezer.

Sommige dagen zuigen dus. Maar andere dagen rocken. Dagen waarop je merkt waartoe een tekstbureau als Schrijf.be in staat is. Wat er gebeurt als meerdere taalatleten zich buigen over eenzelfde brontekst. En ze daarbij ieder een andere insteek en een eigen stijl hanteren. En waarbij elk resultaat uiteraard nog door de vaardige vingers van kwal en eind glijdt.

Zodat het caleidoscopisch resultaat de prospect overtuigt. Omdat die bij Schrijf.be de luxe heeft om díé copywriter te selecteren die hem het beste ligt. Dan rockt zijn dag – en die van ons.

Welke versie kiest u?

Reacties

Reageer

Privacyverklaring:

Schrijf.be gebruikt uw e-mailadres nooit voor promomails.
Schrijf.be geeft uw e-mailadres nooit aan derden.