Ga naar de inhoud
Let op: Om het voor u gemakkelijk te maken, gebruikt deze website cookies. Akkoord Niet oké.
Schrijf.be

Copywriters: wat drijft hen? Waarvan worden ze warm of koud? Neem een kijkje achter de schermen!

U dacht dat de UBN in een winterslaap gesukkeld was? Niets is minder waar! Tien kraakverse neologismen om u te verwarmen in deze barre dagen.

1. voedselbeveling (eet!)

2. onderziek (medisch onderzoek)

3. veruiling (men bemerkte een sterke veruiling van het bos)

4. stoefmieder (verstrooide stiefmoeder)

5. marketingmuts (lekker warm)

6. uitgekoend (als u écht genoeg hebt van Koen)

7. traning (komt vaak voor bij huiling en wening)

8. grozetjes (groetjes met een extraatje)

9. kabelhauw (ik hauw van kabeljauw)

10. slaghen (kip die eieren slaat i.p.v. legt)

Reacties

Wessel
Wessel schreef

Zo had ik net nogal last van uistraling. (tranen in de ogen van een corporate identity?)

Reageer

Privacyverklaring:

Schrijf.be gebruikt uw e-mailadres nooit voor promomails.
Schrijf.be geeft uw e-mailadres nooit aan derden.