Ga naar de inhoud
Let op: Om het voor u gemakkelijk te maken, gebruikt deze website cookies. Akkoord Niet oké.
Bloggen bedrijf

Copywriters: wat drijft hen? Waarvan worden ze warm of koud? Neem een kijkje achter de schermen!

U blogt toch ook?

Vraagt u zich weleens af waarom bedrijven bloggen? Loont de investering eigenlijk wel de moeite? En waarom budget vrijmaken voor iets vluchtigs als een blog? To blog or not to blog: that’s the question! En dit is ons antwoord.

blog bedrijf

Less is more

Hoe zorgt u ervoor dat uw bedrijf in de picture blijft zonder te vervallen in promospam? Publiceer op tijd en stond een aantrekkelijke, professionele en voor uw sector relevante blogpost. Die gaat verder dan wat namedropping. Met deze bijdrage bewijst u uw expertise en gaan anderen u als referentie beschouwen. Tenminste, als uw blog voldoet aan alle regels van de kunst.

Like the wind

Maar is zo’n blogpost dan niet vluchtig? Of en hoelang uw leespubliek uw blogposts onthoudt, hebt u zelf in de hand. Waarom een blogpost na een tijd niet eens opnieuw verspreiden via uw socialemediakanalen? We zien dagelijks zoveel content voorbijdenderen, dat niemand er aanstoot aan neemt. Integendeel, zo bereikt u mogelijk heel wat nieuwe lezers die uw blog de eerste keer hebben gemist.

Door te bloggen bewijst u uw expertise en gaan anderen u als referentie beschouwen.

Let it score

En dan hadden we het nog niet over het positieve effect op de vindbaarheid van uw site in Google. De zoekmachine beloont websites waarop regelmatig nieuwe content verschijnt met een hogere notering in de zoekresultaten. Inderdaad: eenmaal blog geschreven? Tweemaal winst!

Bent u op zoek naar een manier om uw bedrijf of organisatie meer in de schijnwerpers te zetten? Schrijf een relevante blog over een onderwerp dat uw lezers aanspreekt. Hulp nodig? Schakel een professionele tekstpartner in.

Reacties

Reageer

Privacyverklaring:

Schrijf.be gebruikt uw e-mailadres nooit voor promomails.
Schrijf.be geeft uw e-mailadres nooit aan derden.