Ga naar de inhoud
Let op: Om het voor u gemakkelijk te maken, gebruikt deze website cookies. Akkoord Niet oké.
Schrijf.be

Copywriters: wat drijft hen? Waarvan worden ze warm of koud? Neem een kijkje achter de schermen!

Personal assistant

Zondagmorgen. Ik verslik me in mijn croissant.
Schuldige? De advertentie in de Zondagskrant van Lapperre, maker van hoorapparaten. Euh, excuseert u mij: PCA's.

Voortaan schreeuwt de slechthorende bij de audicien niet meer om een hoortoestel. Dat is over & out. Passé. Is hij mee met zijn tijd, dan klikt hij een PCA achter, of in zijn oor - zijn Personal Communication Assistant, indeed. Mét hoofdletters.

Ik was nog even in de waan dat je bij Lapperre een heuse assistente van vlees en bloed kon inhuren. Zij beeldde dan de aan jou gerichte boodschappen in mime uit of toeterde ze in je hoorn. Maar dat is vast niet 'hightech' genoeg ...

Ere wie ere toekomt: de tagline van Lapperre is wél een schot in de roos.
"Je ziet niet meer hoe goed je hoort": knap!

Maar hierbij laat ik het, want ik moet nog even naar de supermarkt voor zes rollen Personal Wiping Assistant. Euh, ik bedoel: toiletpapier.

Reacties

Reageer

Privacyverklaring:

Schrijf.be gebruikt uw e-mailadres nooit voor promomails.
Schrijf.be geeft uw e-mailadres nooit aan derden.