Ga naar de inhoud
Let op: Om het voor u gemakkelijk te maken, gebruikt deze website cookies. Akkoord Niet oké.
Schrijf.be

Copywriters: wat drijft hen? Waarvan worden ze warm of koud? Neem een kijkje achter de schermen!

Peel here to remember

Goede wijn behoeft geen krans. Maar weet u nog exact hoe die goede wijn heette, nadat u er een fles van achterover had geslagen? Nee dus ... dat dacht ik al.

Scheuren

De slimme Australiërs van Brown Brothers hebben daar iets op gevonden. Op het etiket van hun Tarrango staat 'Peel here to remember'. Doe je dat? Dan scheur je een strookje af, met daarop de naam van de wijn, hun website en de vermelding: 'Soft and Fruity. Serve Chilled.'

Drinken

Als klant moet je dus haast geen moeite meer doen om de wijn die je lekker vond te onthouden. Gewoon afscheuren en in je portefeuille stoppen. En zo bestel je de volgende keer al wat gemakkelijker dezelfde fles ... Een slimme marketingvondst dus. Daarop drink ik!

Reacties

Reageer

Privacyverklaring:

Schrijf.be gebruikt uw e-mailadres nooit voor promomails.
Schrijf.be geeft uw e-mailadres nooit aan derden.