Ga naar de inhoud
Let op: Om het voor u gemakkelijk te maken, gebruikt deze website cookies. Akkoord Niet oké.
Schrijf.be

Copywriters: wat drijft hen? Waarvan worden ze warm of koud? Neem een kijkje achter de schermen!

Ne goeie ierste iendruuuk

U zet alles op alles voor een goede eerste indruk. Daarom koopt u alleen designkleding? Gaat u nooit de deur uit zonder eyeliner? Of kwakt u elke morgen een hele pot gel in uw haar?

Vergeefse moeite: een onweerstaanbare look levert u niet noodzakelijk een goede eerste indruk op.

Doorslaggevende dictie

Dé truc? Een feilloos taalgebruik. Weg met dialecten en foute zinsconstructies. Uw uitspraak bepaalt de eerste indruk - zo leerde een krantenartikel ons eind vorig jaar.

Fout imago?

Maar niet alleen de manier waarop u spreekt, beïnvloedt wat mensen over u denken. Ook de manier waarop u schrijft. Fouten, een onlogische tekstopbouw of grammaticale horrorconstructies: ze doen uw imago oneer aan.

Uw cv belandt erdoor onderaan op de stapel. Of uw liefdesverklaring in de prullenmand. Want singles gruwelen van contactberichtjes waarin fouten zich opstapelen. Net zoals klanten die bedrijfsfolders vol kemels in de bus krijgen. Die openen ze niet eens.

Stand-in voor eerste indruk

Zoekt u een job, klant of lief ... maar bekruipt het koud schrijfzweet u ondertussen? Geen nood! Schrijf.be maakt graag een goede eerste indruk in uw plaats!

Reacties

Reageer

Privacyverklaring:

Schrijf.be gebruikt uw e-mailadres nooit voor promomails.
Schrijf.be geeft uw e-mailadres nooit aan derden.