Ga naar de inhoud
Let op: Om het voor u gemakkelijk te maken, gebruikt deze website cookies. Akkoord Niet oké.
Schrijf.be

Copywriters: wat drijft hen? Waarvan worden ze warm of koud? Neem een kijkje achter de schermen!

Loze beloftes?

Eén derde afstandsbediening?

Als je een website schrijft voor een bedrijf dat garagepoorten plaatst, dan neem je al eens een kijkje bij de concurrentie. Vooral om te zien dat het beter kan. Véél beter.

Oké, het ligt waarschijnlijk aan mij. Toen ik het kadertje hierboven las, verwachtte ik, dat ik 1/3de van iets kreeg. Een korting van 33,3 % op een deur bijvoorbeeld.

1/3de afstandsbediening

Maar 1/3de van een afstandsbediening? Dat geeft toch niemand weg.

Opnieuw gelezen dan maar. Aha, je krijgt één derde afstandsbediening. Ja, logisch. Je kan toch moeilijk twee derde afstandsbedieningen krijgen. Want dan heb je een derde en een vierde afstandsbediening.

Een béétje je best doen, Seppe

We zijn er: de accenttekens in 'één', daar moeten we vanaf. Ik krijg een derde afstandsbediening. Maar wanneer krijg ik die derde afstandsbediening? Zomaar, met de code? Na de aanvraag van een offerte? Na de aankoop van een garagepoort? Na de aankoop van een garagepoort én de aankoop van twee afstandsbedieningen?

(Ik bedoel natuurlijk: de aankoop van één eerste afstandsbediening en één tweede afstandsbediening?)

Ik ben in de war. Misschien biedt de knop 'Contacteer ons' raad? Helaas. Op de bijbehorende pagina kan ik wel een offerte aanvragen. Maar nergens is er een vakje om mijn code in te vullen.

Over deze concurrent hoeft mijn klant zich alvast geen zorgen te maken!

Reacties

Reageer

Privacyverklaring:

Schrijf.be gebruikt uw e-mailadres nooit voor promomails.
Schrijf.be geeft uw e-mailadres nooit aan derden.