Ga naar de inhoud
Let op: Om het voor u gemakkelijk te maken, gebruikt deze website cookies. Akkoord Niet oké.
Schrijf.be

Copywriters: wat drijft hen? Waarvan worden ze warm of koud? Neem een kijkje achter de schermen!

Kom gewoon uit de kast

Wat doet een mens in een ochtendfile? Juist ja. Karretjes kijken. En vanmorgen viel mijn oog op een bestelwagen - met het logo en het website-adres van zijn bedrijf. Mijn dag kon niet meer stuk. De kastenkenners ... wat een pareltje van een naam! In het Frans vind ik hem nog mooier: Les as du placard.

Helemaal 'af'

Deze naam behoeft geen onderschrift. Hij staat op zich. Want wat de onderneming doet en hoe ze het doet, zit meteen erin. Maar de kastenkenners houden niet van half werk, dat voel je. Dus versterkten ze het statement in hun naam met een baseline die hout snijdt: Wij zorgen voor ruimte.

Gecondenseerde identiteit

Kijk, op zulke momenten wil ik uit mijn auto stappen en de chauffeur van de bestelwagen zoenen. Want dit duo van naam en baseline is van een prachtige eenvoud en doeltreffendheid. In drie, vier woorden ontplooit zich een universum van expertise, inzicht, betrokkenheid en betrouwbaarheid - waarop ik meteen inteken.

Vraag het uw tekstenkenner

Weet u, in mijn alsmaar kleinere appartement vecht ik elk dag tegen het oprukkende leger van spullen en speelgoed. Nu blijkt er ergens een kenner te bestaan die met efficiënte kasten ruimte voor me schept. Logisch toch dat ik de ontroering nabij ben? Toch heb ik chauffeur niet gekust. Hij heeft er waarschijnlijk niets mee te maken. Ik richt mij liever tot l'As du texte. Doet u dat ook? Zoekt u een bedrijfsnaam? Bel Ilse dan. Alsjeblief? Snel? Dan mogen ook wij zulke pareltjes bedenken. Dank u!

Reacties

Reageer

Privacyverklaring:

Schrijf.be gebruikt uw e-mailadres nooit voor promomails.
Schrijf.be geeft uw e-mailadres nooit aan derden.