Ga naar de inhoud
Let op: Om het voor u gemakkelijk te maken, gebruikt deze website cookies. Akkoord Niet oké.
Schrijf.be

Copywriters: wat drijft hen? Waarvan worden ze warm of koud? Neem een kijkje achter de schermen!

Ingewikkelde ontwikkeling

Er viel onlangs een brief in mijn bus. Bestemd voor mijn vader, maar door mij gelezen - ik ben nu eenmaal nieuwsgierig. Niet dat ik het briefgeheim daarmee schond, want het ging om reclame. En die moet door zoveel mogelijk mensen gelezen worden.

Reclame waarvoor? Joost mag het weten. Want daar wrong het schoentje: deze reclamebrief - of mailing, zoals wij dat noemen - vertelde me niets. Of toch: dat 2009 op zijn einde liep. En dat het een boeiend jaar was. Maar dat zei de mailing dan zo:

"Het was een jaar waar aan de economische ontwikkelingen geen einde leek te komen. Ook bij ons hebben de ontwikkelingen niet stil gestaan. Deze ontwikkelingen hebben een zeer beperkte invloed op de prijsontwikkelingen in ons gamma van 2010."

Vier keer hetzelfde woord gebruiken ... om er uiteindelijk niets mee te zeggen. Dit bedrijf heeft duidelijk nog niet van het synoniemenwoordenboek of Schrijf.be gehoord.

Reacties

Reageer

Privacyverklaring:

Schrijf.be gebruikt uw e-mailadres nooit voor promomails.
Schrijf.be geeft uw e-mailadres nooit aan derden.