Ga naar de inhoud
Let op: Om het voor u gemakkelijk te maken, gebruikt deze website cookies. Akkoord Niet oké.
Schrijf.be

Copywriters: wat drijft hen? Waarvan worden ze warm of koud? Neem een kijkje achter de schermen!

Friemelen verboden

Hoe vaak leest u niet in een winkel dat u van de tentoongestelde producten moet afblijven? De eigenaars zijn als de dood dat er iets zou vallen, vuil worden of stukgaan. En u weet: potje breken, is potje betalen.

Tot vervelens toeFriemelen

Spijtig genoeg duiken hierdoor altijd dezelfde, saaie boodschappen op: Gelieve de producten niet aan te raken, of kortweg Niet aanraken a.u.b. Oervervelend. Het bezorgt me telkens de drang om de producten wél te betasten ... gewoon, om dwars te liggen én het gebrek aan originaliteit aan te klagen.

Daarom bejubel ik de winkelverantwoordelijke die het originele bordje Niet aan friemelen a.u.b. naast zijn producten neerplantte. Hierdoor blijf ik - mét de glimlach - van al zijn kostbaarheden af.

Reacties

Reageer

Privacyverklaring:

Schrijf.be gebruikt uw e-mailadres nooit voor promomails.
Schrijf.be geeft uw e-mailadres nooit aan derden.